English

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

عملیات طوفان‌الاقصی نقطه عطفی در تاریخ شد

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: عملیات طوفان‌الاقصی نقطه عطفی در تاریخ و ۱۵ مهر یوم‌الله دیگری برای ملت مظلوم فلسطین شد و اکنون ملت‌ها متوجه شدند که مردم مظلوم فلسطین طی این مدت چه ظلم فراوانی را متحمل شدند.

عملیات طوفان‌الاقصی نقطه عطفی در تاریخ شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمد حسینی در دهمین یادواره ۱۴۰ شهید هنرمند مازندران در ساری، اظهار داشت: اگر امروز کشورمان به پیشرفت‌های بزرگی دست یافته و در دنیا نیز حرفی برای گفتن دارد، این مهم به برکت خون شهدا حاصل شده که به ما درس استقامت و پایداری در برابر مشکلات دادند.

وی با اشاره به دو هزار و ۱۰۰ شهید هنرمند در کشور، ادامه داد: شهدا مختص زمان خاصی نیستند و از مکتب آنها می‌توان در راه دستیابی به سعادت دنیا و آخرت استفاده کرد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان این‌که شهدا با نثارخون پاک خود کشورمان را بیمه کردند، گفت: به برکت ایثار رزمندگان اسلام و خون پاک شهدا، نظام اسلامی در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.

وی با اشاره به دسیسه‌های سازمان‌یافته دشمنان برای ضربه زدن به کشورمان، افزود: نظام اسلامی به برکت خون شهدا و با درایت رهبری و تبعیت محض مردم از فرامین ولی فقیه، ثابت و استوار به حیات جاودانه خود ادامه خواهد داد.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم ترویج و نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه تأکید کرد و بیان داشت: رمز بقا و ثبات نظام اسلامی در گرو تحقق این امر مهم است. ما موظفیم فرهنگ شهادت را حفظ و برای نسل‌های جدید تبیین کنیم تا در دنیا و آخرت شرمنده شهدا نباشیم. آن‌ها از تمام هستی خود گذشتند تا ما اکنون در امنیت باشیم.

وی با بیان این‌که شهدا در تمام فضایل انسانی الگوی کاملی برای بشریت هستند، خاطرنشان کرد: شهدا با داشتن روحیه بالا، گوش به فرمان رهبری بودند و همواره به دیگران نیز سفارش می‌کردند که پشتیبان نظام باشند. بی‌تردید با الگوبرداری از شهدا هرگز گمراه نخواهیم شد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور؛ اخلاص در عمل، نیکی به پدر و مادر، صبر، استقامت، گوش به فرمان رهبری بودن و ارادت به خاندان عصمت و طهارت را از جمله ویژگی‌های بارز شهدا برشمرد و اظهار داشت: شهدا با رزق حلال بزرگ شدند، هیچ تعلق خاطری به دنیا نداشتند، با وارستگی در برابر دشمن سینه سپر کردند و به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و اگر در حرکت شهدا غیر اخلاص هدف دیگری بود، این همه در بین مردم عزیز نبودند.

وی با اشاره به مقاومت مردم فلسطین در نبرد با رژیم غاصب صهیونیستی، تصریح کرد: عملیات طوفان‌الاقصی نقطه عطفی در تاریخ و ۱۵ مهر یوم‌الله دیگری برای ملت مظلوم فلسطین شد و اکنون ملت‌ها متوجه شدند که مردم مظلوم فلسطین طی این مدت چه ظلم فراوانی را متحمل شدند.

حسینی افزود: رزمندگان فلسطینی در این عملیات موفق شدند رژیم صهیونیستی را از نظر اطلاعاتی، عملیاتی و حتی رسانه‌ای با شکست سنگینی مواجه کنند.

وی بیان داشت: ملت ایران این افتخار را دارد که همیشه از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و اکنون نیز تمام مردم و آزادی‌خواهان جهان از پیروزی رزمندگان فلسطین در این عملیات حمایت می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه