English

پایان رزمایش دریایی منطقه‌ای محمد رسول الله(ص) در آب‌های خلیج فارس

صبح امروز با حضور مقامات عالی‌ رتبه نظامی، رزمایش دریایی منطقه‌ای محمد رسول الله(ص) که دوشنبه در آب‌های خلیج فارس آغاز شده بود، به پایان رسید.

پایان رزمایش دریایی منطقه‌ای محمد رسول الله(ص) در آب‌های خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی دوستی رئیس شورای تأمین استان هرمزگان در رزمایش دریایی منطقه‌ای محمد رسول الله(ص) که صبح امروز در آب‌های پیرامونی بندرعباس به میزبانی دریابانی هرمزگان برگزار شد،اظهار داشت: آب‌های خلیج‌فارس، نقطه‌ای است که در سال 67 محل یکی از جنایات بزرگ تاریخ شد و آمریکای جنایتکار 290 مسافر هواپیمای ایرباس را به خاک و خون کشید که 66 نفر از آن‌ها کودک بود‌ند.

وی افزود: امروزه که جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین را می‌بینیم متوجه می‌شویم که این صهیونیست‌ها این خوی جنایتکارانه را آمریکا به به ارث برده‌اند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه عاشورا همیشه برای ما زنده و جاری است، گفت: حضور در مراسم مربوط به نیروی انتظامی همیشه آکنده از یاد و خاطره شهدا است و اگر بخواهیم یکی از ویژگی‌های برجسته نیروی انتظامی را ذکر کنیم باید آن‌را سربلند تمام فتنه‌ها معرفی کنیم.

رئیس شورای تأمین استان هرمزگان، عنوان‌کرد: حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) در بیانی مبارک دفاع از مرزها را همچون دفاع از احکام دین معرفی می‌کنند و از آن جایی که کشور ما تحت لوای ولایت فقیه است و ولایت فقیه را نیز امتداد ولایت رسول الله(ص) می‌دانیم، پس دفاع از مرزها نیز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی با یادکردن از جانبازان سرافراز فراجا، خاطرنشان‌کرد: دفاع از مرزها به سادگی نیست و نیاز به جانبازی و جانفشانی دارد و نیروی انتظامی بهترین‌ها را برای این مهم تقدیم کرده است که به واقع شهیدوارانه زندگی کرده و به شهادت رسیده‌اند.

شایان ذکر است که مجموعه دریابانی استان‌های جنوب کشور از روز دوشنبه رزمایش را آغاز کرده‌اند و به برکت قرار گرفتن در ماه ربیع الاول نام این رزمایش محمد رسول الله(ص) انتخاب شده است، وسعت این رزمایش 640 مایل مربع معادل 2 هزار و 71 متر مربع بوده که 75 شناور در کلاس‌های مختلف از استان‌های ساحلی حضور داشتند.

هدف از برگزاری رزمایش، مهارت‌آموزی، مقابله با سرقت‌های دریایی و مقابله با قاچاق مواد مخدر بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه