English

مدیر اجرایی منطقه آزاد قصرشیرین تشریح کرد:

سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد قصرشیرین توجیه اقتصادی زیادی دارد

مدیر اجرایی منطقه آزاد قصرشیرین با اشاره به مزیت های نسبی این منطقه مهم مرزی، ابراز داشت: سرمایه گذاری در منطقه آزاد قصرشیرین توجیه فنی اقتصادی بالایی دارد.

سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد قصرشیرین توجیه اقتصادی زیادی دارد

به گزارش خبرگزاری موج، نادر نادری در نشست مشترک فعالان اقتصادی ایران و اقلیم کردستان ، از آمادگی برای پذیرش سرمایه‌گذاران جدید داخلی و خارجی در همه حوزه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری خبر داد و اظهار کرد: منطقه آزاد قصرشیرین و مرز پرویزخان دارای ظرفیت و زیرساخت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری است و در حال حاضر بیشترین مراودات تجاری و ترانزیتی با کشور عراق و اقلیم کردستان از این مرز صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: این مرز تا قبل از پایان سال به صورت رسمی فعالیت خویش را در امر واگذاری زمین و انعقاد قرارداد سرمایه‌گذاری با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی آغاز خواهد کرد و تاکنون تعدادی از سرمایه‌گذاران اقلیم کردستان در مرز پرویزخان سرمایه‌گذاری کرده و از سرمایه‌گذاری خویش در این مرز رضایت خاطر دارند.

وی تصریح کرد: زیرساخت آب، برق، گاز، راه و مخابرات هم‌اکنون در مرز پرویزخان وجود دارد و هزینه‌های تأمین آنها نیز در مقایسه با سایر کشورها بسیار ارزانتر است و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی از حقوق برابر برای سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد برخوردار هستند.

مدیر اجرایی منطقه ازاد قصرشیرین با اشاره به حمایتهای معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه،
ادامه داد: استان کرمانشاه اراده جدی برای ایجاد منطقه آزاد مشترک با اقلیم کردستان دارد و استاندار کرمانشاه دستور پیگیری این موضوع را داده‌ند که در حال پیگیری و مذاکره هستیم.

نادری خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیشترین مراودات تجاری بین ایران و عراق از مرز بین‌المللی پرویزخان صورت می‌گیرد و این مرز دارای ظرفیت‌های بالایی برای سرمایه‌گذاری است.

به گفته وی همایش سرمایه‌گذاری منطقه آزاد قصرشیرین با دعوت از سرمایه‌گذاران اقلیم کردستان عراق در قصرشیرین برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه