English

شهردار نوشهر خبر داد؛

فرونشست زمین در ایستگاه فردوسی جنوبی نوشهر

شهردار نوشهر گفت: در نیمه های شب گذشته فرونشستی در ایستگاه فردوسی جنوبی نوشهر جنب رودخانه رخ داده که علت تامه آن انسداد مجاری و کانال های هدایت آب در پشت دیوار جداره حریم بوده است.

فرونشست زمین در ایستگاه فردوسی جنوبی نوشهر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، عباس همپا با اشاره به اینکه در نیمه های شب گذشته فرونشستی در ایستگاه فردوسی جنوبی نوشهر جنب رودخانه رخ داده است، اظهار داشت: علت تامه آن انسداد مجاری و کانال های هدایت آب در پشت دیوار جداره حریم بوده که در گذر زمان سبب آب شُستگی و تخلخل در سطح و پشت دیوار شده که نهایتاً به فرو نشست سی متر مربعی منجر شده که فعالیت پیمانکار نیز در راستای جداره سازی جدید به تشدید این موضوع کمک کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت پیمانکار جدید برای جداره سازی جلسه ای در قالب مدیریت بحران در فرمانداری با حضور فرماندار محترم صورت گرفت و مقرر شد که به خط پروژه توسط امور آب ابعاد و اندازه ای اضافه شود که ضمن حفظ جداره قبلی به تعریض و ترمیم و ساخت جداره جدید بینجامد.

شهردار نوشهر با بیان اینکه عملیات اجرایی آغاز شده و فوریت امر در دستور کار قرار دارد، گفت: ضمن تشکر از تشریک مساعی ساکنان و اصحاب محترم رسانه، امید است با همراهی عزیزان هر چه زودتر این مشکل در آستانه بارش فصلی به نتیجه مناسب ختم شود.

وی افزود: با توجه به ریزش بخشی از مسیر احداث دیوار حفاظتی رودخانه شریعتی(فردوسی) واقع در جنب ایستگاه تاکسی فردوسی جنوبی  نوشهر، به منظور ایمنی بیشتر و سهولت تردد شهروندان، لطفاً از مسیرهای جایگزین مانند خیابان آفتاب و چهارصد دستگاه بلوار شهید خیریان به سمت فردوسی جنوبی عبور کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه