English

هیچ مشکلی برای تردد زوار وجود ندارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه استاندار ایلام در اربعین جهادی پای‌کار هستند، گفت: تبلیغات محیطی اربعین امسال به‌عنوان رویکردی جدید قابل تقدیر است.

هیچ مشکلی برای تردد زوار وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حجت‌الاسلام و‌المسلمین کریمی‌تبار نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام در نشست ستاد اربعین استان گفت: تسهیل تردد و خدمات‌رسانی به زوار از بعد معنوی، یک موهبت الهی برای همه ما است که باید قدردان این موهبت الهی باشیم.

وی در ادامه افزود: اربعین علاوه بر معرفت‌افزایی و آگاهی‌بخشی موجب‌شده زیرساخت‌های استان ایلام توسعه یابد و روز به روز  شاهد تکمیل این زیرساخت‌ها باشیم.

امام جمعه ایلام با اشاره برگزاری کنگره بزرگ اربعین در استان ایلام، خاطرنشان کرد: خداوند متعال به ما توفیق داده  که گذرگاه زوار عتبات عالیات باشیم، این توفیق نصیب هر کسی نخواهد شد.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار تاکید کرد: برپایی غرفه‌های صنایع‌دستی با ارائه ۳۳ محصول بومی استان اقدامی ارزشمند است و طی سال‌های آینده باید برای اشتغالزایی دائم و موقت، این غرفه‌ها‌ به صورت گسترده‌تر برپا شود.

وی با تاکید بر تبیین و روشنگری در باره برکات اربعین، گفت: ضرورت دارد برکات اربعین برای مردم تبیین شود.

نماینده ولی‌فقیه در ایلام اضافه کرد: با تلاش‌های انجام‌شده در ستاد اربعین استان و با وجود حجم بالای تردد زوار، هیچ مشکلی برای تردد آنها وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه