English

طی یک آیین؛

خدمات رسانی مواکب در مرز شلمچه به صورت رسمی آغاز شد

خدمات‌رسانی مواکب در مرز شلمچه به صورت رسمی با حضور استاندار خوزستان، امام جمعه اهواز، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان، مقامات نظامی و انتظامی و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در شلمچه آغاز شد.

خدمات رسانی مواکب در مرز شلمچه به صورت رسمی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، استاندار خوزستان پنجشنبه در این آیین گفت: تمامی امکانات و زیرساخت‌ها در مرز شلمچه برای برپایی همایش بزرگ اربعین حسینی مهایست.

سید علی اکبر حسینی‌ محراب اظهار کرد: با توجه به اهمیت اجتماع میلیونی و خیل عظیم مشتاقان در ایران اسلامی و دیگر کشورها، تمامی دستگاه‌های خدمت رسان برای تسهیل در سفر زائران، اقدامات و تمهیدات لازم را انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه سفرهای زائران اربعین به سمت مرز شلمچه آغاز شد، گفت: دستگاه های اجرایی به تعهدات خود در اربعین عمل کنند.

استاندار خوزستان افزود: گفت:اربعین جریانی است که جریان حق علیه باطل و جریان آل الله است و یک کنگره وحدت جهان اسلام است که به حکومت جهانی حضرت ولی (عج) وصل می‌شود.

حسینی محراب با بیان اینکه حرکت بزرگ اربعین نمایش قدرت جهان اسلام به ویژه تشیع و ارادت به امام حسین(ع) است، گفت: پیاده‌روی اربعین همه ساله با امنیت، شکوه و اثربخشی خوبی در حال اجرا است.

وی افزود: ما در استان خوزستان نوکر زائران هستیم و تا لحظه آخر خدمات رسانی ادامه خواهد داشت.

گفتنی است مرزهای شلمچه و چذابه در غرب خوزستان ۲ گذرگاه مهم‌ تردد زائران اربعین هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه