English

استاندار خوزستان:

از فعالان اقتصاد دیجیتال حمایت می‌کنیم

استاندار خوزستان گفت: از همه افراد فعال دانش بنیان می‌خواهم پویش اقتصاد دیجیتال را دنبال کنند و ما نیز در کنار آن‌ها هستیم و از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

از فعالان اقتصاد دیجیتال حمایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در پایان نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: جلسه امروز پیرامون اقتصاد دیجیتال بود؛ گزارش خوبی در این زمینه از سوی اداره کل ارتباطات استان ارائه شد.

وی افزود: هدف ما این است که با توجه به ذهن فعال جوانانمان سازماندهی جدیدی در این حوزه طراحی و مجوزهای لازم را برای این حرفه صادر کنیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: سازمان‌ها را موظف کردیم سامانه‌های اطلاعاتی در زمینه اقتصاد دیجیتال را تجمیع و کاربردی کنند تا زمانی که پنجره واحد اقتصاد دیجیتال توسط وزارت ارتباطات تکمیل شود مردم با کمک این سامانه‌ها بتوانند بهره‌برداری کاملی از آن داشته باشند.

حسینی محراب تصریح کرد: انشاالله بعد از طی این مراحل رشد خوبی در خدمات این حوزه خواهیم داشت. برای ایجاد شغل در اقتصاد دیجیتال نیز بحث و بررسی صورت گرفت و از اموری است که با کمک شرکت‌های دانش بنیان، استان ما می‌تواند رشد تصاعدی خوبی در این بخش داشته باشد.

استاندار خوزستان اظهار کرد: از همه افراد فعال دانش بنیان می‌خواهم این پویش در اقتصاد دیجیتال را دنبال کنند و ما نیز در کنار آن‌ها هستیم و از آن‌ها حمایت می‌کنیم. البته فعالان این بخش در گذشته با بی مهری‌هایی مواجه شده بودند اما تلاش می‌کنیم با افقی که در حال ترسیم است مشکلات آن‌ها را حل کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه