English

فرماندار کرمانشاه:

کرمانشاه آماده پذیرایی از زوار اربعین است

فرماندار کرمانشاه با دعوت از زوار اربعین برای ماندگاری چند روزه در کرمانشاه، گفت: از ماندگاری زوار اربعین در کرمانشاه استقبال می کنیم.

کرمانشاه آماده پذیرایی از زوار اربعین است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، محمدرضا آمویی، امروز در جلسه ستاد اربعین شهرستان کرمانشاه، با بیان اینکه از ماندگاری زوار اربعین در شهرستان کرمانشاه استقبال می کنیم، افزود: ماندگاری زوار در شهرستان زمینه حضور آنها در اماکن گردشگری شهرستان را فراهم کرده و سفر آنها را زیارتی سیاحتی خواهد کرد.

فرماندار کرمانشاه در ادامه خواستار معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری کرمانشاه به زوار اربعین در اماکن اسکان زوار شد و افزود: باید در معرفی جاذبه های گردشگری نگاه اقتصادی هم لحاظ شود. به عنوان مثال باید زوار را با بازارهای کرمانشاه با اولویت بازار سنتی شهر کرمانشاه آشنا کنیم تا ضمن ایجاد فرصت های اقتصادی برای بازاریان شهرستان، نیازهای زوار هم برای خرید سوغاتی تامین شود.

وی سپس با اشاره به اهمیت پای کار آمدن بانک ها برای خدمات رسانی مطلوب به زوار در مکان های پرتردد، گفت:  باید در همه حوزه ها خدمات رسانی مطلوب به زوار ارائه شود.

آمویی با اشاره به ضرورت توجه به نظافت مسیرهای تردد زوار  اربعین در شهرستان کرمانشاه، افزود: خواستار توجه بیشتر شهرداری به حوزه نظافت شهری به خصوص در محل های اسکان زوار اربعین هستیم تا خاطره خوبی از کرمانشاه در ذهن زوار باقی بماند.

وی با بیان اینکه هم اکنون کار جمع آوری نخاله های  مسیر تردد زوار در خروجی شهر کرمانشاه به سمت اسلام آباد غرب از سوی شهرداری در دست انجام است، ادامه داد: انتظار داریم  شهرداری  اقدامات پاکسازی شهر را با جدیت بیشتری  انجام دهند.

توجه ویژه به فضاسازی شهری با محتوای اربعین حسینی، نصب المان های شهری با عنوان "کرمانشاه؛ دروازه کربلا"، برپایی موکب های نذر سلامت و غرفه های ایستگاه تنظیم فشار خون، قند خون و ...، راه اندازی مهدکودک های حسینی برای ارائه خدمات فرهنگی به زوار خردسال، توزیع پوسترهای معرفی جاذبه های گردشگری کرمانشاه و ... از جمله برنامه های شهرستان کرمانشاه برای خدمات رسانی به زوار اربعین بود که در این نشست مطرح شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه