English

با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور انجام شد؛

بهره برداری از طرح آب رسانی به روستاهای مجاور منطقه ویژه اقتصادی لامرد

رییس سازمان بازرسی کل کشور در جریان بهره برداری از طرح آبرسانی به روستاهای مجاور منطقه ویژه اقتصادی لامرد قول مساعد داد که مشکلات و چالش‌های پیش روی این پروژه تا مرحله نهایی پیگیری شود.

بهره برداری از طرح آب رسانی به روستاهای مجاور منطقه ویژه اقتصادی لامرد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، با حضور رئیس سازمان بازرسی بخشی از طرح آبرسانی به روستاهایی مجاور منطقه ویژه اقتصادی لامرد به بهره برداری رسید.

 ذبیح‌الله خداییان با اشاره به ظرفیت‌های موجود در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، گفت: شهرستان‌های لامرد و مهر با توجه به ظرفیتی که دارند از استعداد لازم جهت رشد اقتصادی برخوردار هستند که تاکنون مغفول مانده است.

وی به برخی از ظرفیت‌های این دو منطقه از جمله نزدیکی به خلیج فارس و دریای عمان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به این ظرفیت‌ها شایسته نیست که در این مناطق شاهد عدم برخورداری روستاها از آب آشامیدنی و بهداشتی باشیم، بر این اساس ضرورت دارد که مسئولان از این ظرفیت‌ها نهایت استفاده را ببرند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه باید با کمک مسئولان و خیرین زمینه رشد و توسعه روستاها را فراهم کرد؛ گفت: از این طریق می‌توان از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری کرد و دامداری و کشاورزی را رونق داد.

گفتنی است در جریان افتتاح این پروژه تعدادی از اهالی روستا به گفت‌وگوی چهره به چهره با رئیس سازمان بازرسی پرداختند و خواستار تکمیل پروژه و آبرسانی به کل روستاهای منطقه شدند.

بر همین اساس خدائیان قول مساعد داد که رفع مشکلات این پروژه تا زمان اتمام آبرسانی کامل به روستاها از دستگاه‌های ذی‌ربط پیگیری و به بازرس‌کل استان فارس برای نظارت بر تکمیل پروژه و انتقال شبکه آب‌رسانی به کل روستاهای منطقه ماموریت داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه