English

نذورات و هدایای یزدی ها برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در ماه محرم

ستاد دیه استان یزد در روزشمار ماه محرم شاهد نذورات و هدایای جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان یزد بود.

نذورات و هدایای یزدی ها برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در ماه محرم

به گزارش خبرگزاری موج یزد، همزمان دوم ماه محرم ۱۴۰۲ بانوی یزدی با حضور در دفتر ستاد مردمی دیه یزد مبلغ 20 میلیون تومان را جهت آزادی 1 زندانی جرائم غیر عمد اهدا نمود و با این اقدام به پویش "هر هیئت آزادی یک زندانی" پیوست.

کمک 30 میلیون تومانی هیئت مریم آباد یزد

همزمان با روز هشتم محرم علی مطلق مریم آبادی عضو هیئت امناء هیئت عزادارن حسینی مریم آباد یزد، با حضور در دفتر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان، مبلغ ۳۰ میلیون تومان را از طرف این هیئت عزاداری اهدا نموده و با این اقدام به پویش “هر هیئت آزادی یک زندانی” پیوست.

این نیکوکار یزدی هدف خود از این اقدام را خشنودی خداوند متعال و امام حسین(ع) بیان نموده و در این خصوص گفت: تصمیم گرفته تا در کنار عزاداری پر شور هیئت اقدام به کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نماییم و ار همین رو مبلغ ۳۰ میلیون تومان از طرف این هیئت عزاداری به ستاد مردمی دیه استان اهدا گردید.

کمک های مردم درالعباده به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

مصادف با هفتم محرم ستاد مردمی دیه استان یزد میزبان نیکوکارانی بود که با نیت های مختف به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کردند.

کمک ۲۵ میلیون تومانی بانوی یزدی

بانوی یزدی که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: این مبلغ را با نیت خشنودی آقا امام حسین(ع) اهدا نمودم و امیداورم توفیق این اقدام خیر هر ساله نصیب من شود.

کمک ۴۰ میلیون تومانی با نیت شفای بیماری

نیکوکار یزدی مبلغ ۴۰ میلیون تومان را با نیت شفای بیماری فرزند خود به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمود و در این خصوص گفت: با مشاهده تبلیغات ستاد مردمی دیه استان در خصوص پویش هر هیئت آزادی یک زندانی و کمک نیکوکاران و خیرین در قالب نذرها من نیز تصمیم گرفته تا این مبلغ را بهنیت شفای فرزند خود اهدا نمایم.

کمک ۷ میلیون تومانی معلم بازنشته یزدی

معلم بازنشسته یزدی مبلغ ۷ میلیون تومان را با نیت شادی روح اموات به صورت ویژه فرزند خود به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داده و گفت امیدوارم با این مبلغ در آزادی ۱ زندانی جرائم غیر عمد سهیم باشم.

کمک ۱۰ میلیون تومانی جوان یزدی

مجتبی افشاری با نیت افزایش خیر و برکت در کسب و کار مبلغ ۱۰ میلیون تومان را جهت آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد اهدا نمود و در این خصوص گفت: این مبلغ بخشی از سود حاصله در کسب و کار من است و تصمیم گرفته تا این مبلغ را با نیت خوشنودی امام حسین(ع) به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمایم.

کمک ۳۰ میلیون تومانی نیکوکار یزدی

خیر یزدی با نیت شادی روح پدر و مادر خود مبلغ ۳۰میلیون تومان را اهدا کرده و در این خصوص گفت: هر ساله در این ایام اقدام به طبخ غذا و توزیع ان بین آشنایان و همسایه ها مینمودم در اسبل جاری تصمیم گرفته تا در کنار آن اقدام مبلغی را جهت  خیرات و شادی روح پدر و مادرم به کار خیری اختصاص دهم ومبلغ ۳۰ میلیون تومان را جهت آزادی ۱ زندانی جرائم غیر عمد اهدا کردم.

گفتنی است بسیاری از نیکوکاران نیز با تماس با واحد روابط عمومی و مسئول جذب کمک های خیرین ستاد مردمی دیه استان شماره حساب و شماره کارت های این ستاد را دریافت نموده تا مبالغ مورد نظر و نذورات خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کنند.

کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در آیین نخل برداری یزد

همزمان با عاشورای حسینی و قبل از برگزاری آیین نخل برداری در دو نقطه استان یزد آیین گلریزان حسینی"نخل آزادی" برگزار گردید.

همزمان با عاشواری حسینی و قبل از آیین نخل برداری، عزاداران هییت عاشقان نینوا کوی امیرالمومنین(ع) ، طی آیین زیبایی مبلغ 80 میلیون تومان را قبل از آیین  نخل برداری جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمودند.

همزمان در حسینیه بزرگ امیرچخماق یزد نیز طی آیینی با حضور هیئت عزادران حسینی کوی محمد آباد، مبلغ 20 میلیون تومان قبل از آیین نخل برداری جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا شد.

بنا بر اعلام روابط‌عمومی ستاد دیه استان یزد، سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد در این خصوص گفت: طبق هماهنگی های صورت گرفته با سرپرست هیئت ها، از ساعاتی قبل از آیین نخل برداری در ظهر عاشورا ،کارت خوان های سیار ستاد مردمی دیه استان در این دو نقطه جهت کمکهای مردمی مستقر گردیده بود و بعد از نماز ظهر عاشورا گلریزان حسینی برگزار گردید و مبلغ 80 میلیون تومان توسط هیئت عاشقان نینوا کوی امیر المونین یزد و مبلغ 20 میلیون تومان نیز در حسینیه بزرگ امیرچخماق یزد جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا شد.

گفتنی است سال گذشته نیز مبلغ 30 میلیون تومان توسط هیئت عاشقان نینوا کوی امیر المونین یزد در ظهر عاشورا به ستاد مردمی دیه اهدا گردیده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه