English

فرمانده انتظامی مرودشت خبر داد؛

کینه در کشور همسایه و قتل در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت گفت: قاتلی که در بیست و پنجم خردادماه سال جاری فردی را به قتل رسانده بود شناسایی و روانه دادسرا شد.

کینه در کشور همسایه و قتل در مرودشت

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سرهنگ فرشید زینلی، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع قتل مردی ۴۸ ساله از اتباع بیگانه در بیست و پنجم خردادماه سال جاری در یکی از روستاهای این شهرستان و متواری شدن قاتل، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی های اولیه مطلع شدند که جوانی ۲۸ ساله از اتباع بیگانه با سلاح سرد مقتول را به قتل رسانده و به سمت استان خراسان رضوی متواری شده است.

فرمانده انتظامی مرودشت تصریح کرد: در کمتر از ۴۰ روز تیمی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس با اخذ نیابت قضائی به "تایباد" اعزام و مطلع شدند که متهم به دلیل ورود غیرمجاز و تحصیل مال مسروقه در زندان آن شهرستان بازداشت می باشد.

سرهنگ زینلی ادامه داد: متهم از زندان تحویل و با تدابیر امنیتی به شهرستان مرودشت اعزام و در بازجویی اولیه اقرار کرد چند سال قبل در کشور خود (یکی از کشورهای همسایه) با مقتول اختلاف خانوادگی داشتم و پس از بررسی مطلع شدم در ایران می باشد و من وارد ایران شدم و با تهیه سلاح سرد او را به قتل رساندم و در اطراف یکی از روستاهای مرودشت آن را دفن کردم. 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد، افزود: عاقبت اندیشی در امور، بالا بردن آستانه تحمل، داشتن مهارت حل مسئله و احترام به قانون می‌تواند از وقوع جرائم این چنینی جلوگیری کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه