English

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد:

نجات ٢٠ نفر از آتش سوزی مهیب در مشهد

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد بیان کرد: این آتش سوزی امروز ۲۹ تیرماه ۱۴۰۲ به سازمان اعلام و آتش نشانان و نجاتگران از هشت ایستگاه به محل حادثه در خیابان صاحب الزمان (عج) به محل اعزام شدند.

نجات ٢٠ نفر از آتش سوزی مهیب در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آتشپاد دوم مهدی رضایی؛ معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد در خبری اعلام کرد: آتش سوزی مهیب اتاق برق یک مجتمع تجاری و مسکونی در خیابان صاحب الزمان (عج) این کلانشهر مهار شد.

آتشپاد دوم رضایی همچنین اضافه کرد: این آتش سوزی امروز ۲۹ تیرماه ۱۴۰۲ به سازمان اعلام و آتش نشانان و نجاتگران از هشت ایستگاه به محل حادثه در خیابان صاحب الزمان (عج) به محل اعزام شدند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد افزود: کانون آتش اتاق برق این ساختمان بود که آتش سوزی در داکت‌های انتقال تاسیسات طبقات همکف و مثبت یک به سرعت خاموش و از سرایت آن به سایر مغازه‌های این مجتمع و طبقات مسکونی جلوگیری شد.

وی همچنین ادامه داد: همزمان با عملیات مهار آتش، عملیات تخلیه و نجات ساکنان طبقات مسکونی توسط آتش نشانان انجام شد و در مجموع ۲۰ نفر از میان دود و آتش نجات یافتند و به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید.

رضایی یادآور شد: هم اکنون نیرو‌های آتش نشانی در حال انجام عملیات لکه گیری، کاوش و تهویه محل با خودرو پیشرفته توربوفن هستند و میزان خسارات و علت دقیق این حریق توسط کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه