English

بازدید هیات تجاری سوریه از نمایشگاه بین‌المللی اصفهان

هیات تجاری سوریه از نمایشگاه بین‌المللی اصفهان بازدید کرد.

بازدید هیات تجاری سوریه از نمایشگاه بین‌المللی اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در این دیدار گفت: برخی از عناوین نمایشگاه اصفهان بیش از 25 سال سابقه برگزاری دارند و خوشحال می‌شویم که میزبان هیات‌های تجاری کشور سوریه در نمایشگاه اصفهان باشیم.

احمدرضا طحانیان بیان داشت: این افتخار را داریم که در نمایشگاه اصفهان میزبان شما هستیم و کشور ایران همیشه کشور سوریه را دوست و برادر می‌دانسته است.

وی درباره توسعه روابط تجاری با کشور سوریه تاکید کرد: برخی از عناوین نمایشگاه اصفهان بیش از ۲۵ سال سابقه برگزاری دارند و خوشحال می‌شویم که میزبان هیات‌های تجاری کشور سوریه در نمایشگاه اصفهان باشیم.

محمد أبوالهدی اللحام رئیس اتحادیه اتاق های بازرگانی سوریه نیز گفت: از شما بابت پذیرایی خوب تشکر می‌کنم و باور داریم نمایشگاه یکی از موثرترین ابزارهای گسترش تبادلات تجاری است و هر چقدر امکان برگزاری نمایشگاه بیشتر باشد شرایط توسعه اقتصادی و شناخت از کالاهای تولیدی بیشتر می‌شود.

وی افزود: چیزی که ما در اصفهان مشاهده کردیم ظرفیت بالای این شهر در صنعت و تولیدات است و امیدواریم در بازدیدهای آینده امکان استفاده از این ظرفیت‌ها در جهت توسعه تجاری بهتر فراهم شود. امیدوارم امکان برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های کشور سوریه و فروش محصولات و کالاهای ساخت این کشور در اصفهان و سایر شهرهای ایران فراهم شود.

به گزارش موج؛ همزمان با این دیدار، شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان به عضویت اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوریه درآمد.

نمایشگاه اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه