English

استاندار کرمانشاه وعده داد:

راه آهن کرمانشاه-اسلام آبادغرب تا ۲۲ بهمن سال آینده افتتاح می‌شود

استاندار کرمانشاه در دیدار با امام جمعه گفت: طی برنامه ریزی‌های انجام شده با تامین اعتبار، راه آهن کرمانشاه به اسلام آبادغرب تا ۲۲ بهمن سال آینده افتتاح شود.

راه آهن کرمانشاه-اسلام آبادغرب تا ۲۲ بهمن سال آینده افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، محمدطیب صحرایی در دیدار با آیت الله علماء به ارائه گزارشی از خدمات و برنامه‌های دولت در زمینه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی استان پرداخت و از گشایش‌های خوبی از جمله در حوزه اشتغالزایی و جذب سرمایه‌گذاری خبر داد که در این حوزه‌ها صورت گرفته است.

 وی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در زمینه تامین زیر ساخت‌ها، مرز خسروی آمادگی ارائه خدمات گسترده به زائران عتبات را دارد و برای اربعین یکی از مرزهای مطمئن و امن برای ورود و خروج زائران اباعبدالله الحسین(ع) خواهیم داشت.

صحرایی در خصوص بازگشایی مرز شوشمی هم گفت: با اقدامات انجام شده مرز شوشمی هم آماده ارائه تبادلات تجاری با کشور عراق است که همین امر در رونق و آبادانی استان و در ادامه مهار معضل بیکاری موثر می باشد.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته فعال سازی واحدهای تولیدی و کارخانه های نیمه تعطیل استان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم با حمایت دولت مردمی و همراهی فعالان اقتصادی استان به تدریج شاهد احیای این کارخانه ها و کاهش مستمر نرخ بیکاری استان باشیم.

استاندار کرمانشاه در خصوص اهمیت مرزهای استان از جمله خسروی و پرویزخان هم اظهار داشت: بیش از ۴۰ درصد صادرات کشور به عراق از طریق این مرزها صورت می گیرد و برنامه استان این است که با تکمیل زیر ساخت ها، آنها به بهشت کامیون داران تبدیل شده و ترانزیت کالا با سهولت بیشتری انجام شود.

مقام ارشد استان کرمانشاه در خصوص توسعه راه آهن استان هم گفت: در تلاشیم با تامین اعتبار، راه آهن کرمانشاه به شهرستان اسلام آبادغرب تا ۲۲ بهمن سال آینده افتتاح شود.

صحرایی در خصوص اهمیت نهضت ملی مسکن نیز خاطر نشان کرد: ۲۵۰۰ قطعه زمین برای جوانی جمعیت منظور شده که با برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش خواهد شد این زمین ها در سال جاری به واجدان شرایط استان واگذار شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه هم در این دیدار از اقدامات و تلاش های استاندار کرمانشاه در خدمت رسانی به مردم تقدیر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه