English

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

حجاب و عفاف از موضوعات اصلی جنگ نرم دشمنان است

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: حجاب و عفاف از موضوعات اصلی جنگ نرم دشمنان است، امروزه همه دشمنان به مقابله با فرهنگ ناب اسلامی و دامن زدن به اسلام هراسی می پردازند.

حجاب و عفاف از موضوعات اصلی جنگ نرم دشمنان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سردار علینقیان پور در همایش چادر های آسمانی گفت: حجاب و عفاف از موضوعات اصلی جنگ نرم دشمنان است، همان گونه که امروزه همه دشمنان به مقابله با فرهنگ ناب اسلامی و دامن زدن به اسلام هراسی می پردازند و از تمام ظرفیت های خود برای ترویج بی عفتی در جامعه استفاده می کنند ما هم باید در مقابل، از تمام امکانات و ظرفیت ها در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب استفاده کنیم.

وی افزود: از برنامه های اصلی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی ایجاد حس بی تفاوتی در بین آحاد جامعه در بحث عفت و پاکدامنی است.

سردار علینقیان پوربیان داشت: دشمنان ایران اسلامی با برنامه ریزی کامل و از پیش تعیین شده به دنبال ترویج بی عفتی و بدحجابی در بین مردم هستند که مهمترین هدف آنها از گسترش بی عفتی در بین اقشار مختلف مردم، برهم زدن آرامش و امنیت خانواده هاست.

این مقام ارشد انتظامی افزود: یکی از مطالبات به حق مردمی بحث عفاف و حجاب است، دشمنان و رسانه های معاند با اهداف شوم خود با ترویج بی حجابی و بی عفتی در بین قشر جوان و نوجوان به دنبال عادی سازی بی حجابی و بدحجابی در جامعه هستند.

سردار علینقیان پور در ادامه گفت: هدف دشمن از ترویج بی عفتی و بی حجابی در جامعه برهم زدن امنیت و آرامش خانواده است، زمانی که عفت و حیاء در یک خانواده اسلامی پایمال شود، محیط امن و آرام در خانواده برای تربیت فرزندانی صالح نیز فراهم نخواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مطالبات بر حق مردمی، موضوع عفاف و حجاب و پایبندی به ارزش های والای اسلامی است گفت: بی حجابی امنیت روانی جامعه را به خطر می اندازد و باعث از هم گسیختگی نهاد خانواده های اصیل ایرانی و سست شدن پایه های اعتقادی خانواده های مسلمان خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: فراهم سازی محیطی مناسب برای گفت و گویی مثبت و سازنده در فضای مجازی و حقیقی یکی از اقدامات موثر در مقوله عفاف و حجاب است که اگر این مورد به درستی و با برنامه ای مناسب و از پیش طراحی شده صورت گیرد نتایج ان مطلوب خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه