English

نماینده مردم چناران ، طرقبه و شاندیز:

قطع آب صنعتی و کشاورزی تهدیدی برای معیشت در کشور است

نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز بیان کرد: قطع ۵ روز آب صنعتی و کشاورزی تهدیدی برای معیشت و خسارتی سنگین برای صنعت گران و کشاورزان که پاسداران جبهه خودکفایی کشور هستند خواهد بود.

قطع آب صنعتی و کشاورزی تهدیدی برای معیشت در کشور است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین امامی راد؛ نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس در سخنانی اعلام کرد: خواستار عدم قطع برق چاه های صنعتی و کشاورزی برای جلوگیری از خسارت به تولید در کشور هستیم.

امامی راد در نشست علنی امروز در تذکر شفاهی خطاب به وزیر نیرو، درباره قطع آب چاه های کشاورزی متذکر شد: عدم قطع برق مصرف خانگی در این دولت قابل تقدیر است اما ۵ روز قطع آب صنعتی و کشاورزی تهدیدی برای معیشت و خسارتی سنگین برای صنعت گران و کشاورزان که پاسداران جبهه خودکفایی کشور هستند خواهد بود.

نماینده مردم چناران ، طرقبه و شاندیز افزود: قطع نامتعارف چاه های کشاورزی برای افزایش مدار باعث نابودی محصولات و خسارت به جداره چاه ها است و نگرانی کمبود گندم، آرد و نان ناشی از درگیری میان روسیه و اوکراین که نیمی از غلات و دانه های روغنی دنیا را تامین می کردند قرار بود با تشویق کشاورزان به کشت گندم در داخل کم شود.

وی تاکید کرد: اما همچنان طلب گندمکاران که باید به صورت نقدی پرداخت می شد، پرداخت نشده که باعث نارضایتی شده است لذا باید مابه التفاوت خریدهای قبلی از ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۱۵ هزار تومان به همراه طلب های آن ها هرچه سریع تر پرداخت شود.

امامی راد در تذکری خطاب به وزیر اقتصاد با انتقاد از مالیات سنگین و افزایش یکباره آن، ابراز داشت: این موضوع که به اصناف تکلیف شده بسیار سنگین بوده و آن ها توانایی پرداخت ندارند از این رو باید حجم این مالیات ها سبک تر و حتی تقسیط شود تا نبض بازار از کار نیفتد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه