English

مدیرکل گمرک مرزی دوغارون تایباد:

کشف بیش از یکصد هزار لیتر سوخت قاچاق از اول سال در دوغارون

مدیرکل گمرک مرزی دوغارون تایباد بیان کرد: متخلفان، سوخت‌های قاچاق شده را به قصد خروج از کشور، در کامیون‌های حامل انواع بار‌های صادراتی و در برخی از مواقع، در کامیون‌های خالی جاسازی می‌کنند.

کشف بیش از یکصد هزار لیتر سوخت قاچاق از اول سال در دوغارون

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن رحیمی زاده؛ مدیرکل گمرک مرزی دوغارون تایباد در خبری اعلام کرد: ۱۰۳ هزار و ۲۱۴ لیتر انواع فرآورده‌های نفتی قاچاق از ابتدای امسال تا پایان خردادماه، در معبر زمینی دوغارون کشف و ضبط شد.

رحیمی زاده در ادامه این خبر اضافه کرد: این میزان سوخت قاچاق کشف شده شامل، ۹۱ هزار و ۵۸۳ لیتر گازوئیل و ۱۱ هزار و ۶۳۱ لیتر بنزین است و کارشناسان واحد قضایی گمرک دوغارون، ارزش فرآورده نفتی به دست آمده را ۲۴ میلیارد و ۹۶۵ میلیون و ۵۷۵ هزار ریال برآورد کرده اند.

مدیرکل گمرک مرزی دوغارون تایباد همچنین افزود: متخلفان، سوخت‌های قاچاق شده را به قصد خروج از کشور، در کامیون‌های حامل انواع بار‌های صادراتی و در برخی از مواقع، در کامیون‌های خالی جاسازی می‌کنند.

وی متذکر شد: در این ارتباط تعدادی متهم ایرانی و افغانستانی، دستگیر و با تشکیل پرونده، راهی مراجع قضایی شدند و باتوجه به قیمت بالای سوخت در کشور افغانستان، بیشترین آمار قاچاق انواع فرآورده‌های نفتی به سمت این کشور، از مرز دوغارون است.

رحیمی زاده در خاتمه اظهار داشت: استان خراسان رضوی بیش از ۳۰۰ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارد که ۹۰ کیلومتر از این امتداد در شهرستان تایباد قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه