English

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی:

محکومیت ٣٠١ میلیاردی مالک مزرعه رمز ارز در خراسان رضوی

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی بیان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در پی اخبار دریافتی به همراه نمایندگان اداره صمت در بازرسی از یک کارگاه قدیمی در شهرستان طرقبه این پرونده را تشکیل دادند.

محکومیت ٣٠١ میلیاردی مالک مزرعه رمز ارز در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی مدنی؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: متهم پرونده رمزارز در طرقبه به ۳۰۱ میلیارد و ۵۵۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

مدنی در ادامه این خبر تصریح کرد: پرونده کشف ۵۱۰ دستگاه ماینر قاچاق و کشف ۶ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان طرقبه - شاندیز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی متذکر شد: با توجه به ارائه نکردن مدارک و مستندات قانونی، قاضی این شعبه اتهام انتسابی را محرز اعلام کرد و متهم علاوه بر ضبط دستگاه‌ها و سوخت های کشف شده به جزای نقدی محکوم شد.

مدنی تاکید کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در پی اخبار دریافتی به همراه نمایندگان اداره صمت در بازرسی از یک کارگاه قدیمی در شهرستان طرقبه این پرونده را تشکیل دادند و برای رسیدگی و اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان طرقبه و شاندیز ارسال کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه