English

مدیر کل تعزیرات خراسان رضوی:

کشف قند و شکر احتکاری به ارزش هزار میلیارد در طرقبه

مدیر کل تعزیرات خراسان رضوی بیان کرد: در راستای مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی و تشدید مجازات‌ها انبار مذکور به دلیل عدم ثبت در سامانه جامع انبارها به دستور تعزیرات حکومتی پلمب شد.

کشف قند و شکر احتکاری به ارزش هزار میلیارد در طرقبه

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سید مرتضی مدنی؛ مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: کشف قند و شکر احتکاری به ارزش هزار میلیارد ریال از منطقه شهرستان طرقبه و شاندیز.

مدنی در ادامه این خبر اضافه کرد: مأموران پلیس اقتصادی شهرستان طرقبه طی هماهنگی با تعزیرات حکومتی در بازرسی از یک انبار در شهرک صنعتی شهرستان طرقبه و شاندیز مقدار ۲ هزار و ۸۰۰ تن قند و شکر احتکار شده کشف کردند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی همچنین متذکر شد: در راستای مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی و تشدید مجازات‌ها انبار مذکور به دلیل عدم ثبت در سامانه جامع انبارها به دستور تعزیرات حکومتی پلمب شد.

وی در ادامه این پرونده احتکار تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی  پرونده تشکیل شده را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان طرقبه ارسال کردند.

مدنی در خاتمه تاکید کرد: در خصوص شکرها و قندهای کشف شده در صورت ثبت نبودن در سامانه به دستور تعزیرات حکومتی با نظارت جهاد کشاورزی برای توزیع در سطح بازار تصمیم‌گیری خواهدشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه