English

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی:

مختومه شدن۳۰۰۰ پرونده تعزیرات حکومتی در خراسان رضوی

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی بیان کرد: ارزش این تعداد پرونده قاچاق وارده به تعزیرات حکومتی استان ۲۹۶۵ میلیارد و ۴۶۲ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۹۹۴ریال بوده است.

مختومه شدن۳۰۰۰ پرونده تعزیرات حکومتی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سید مرتضی مدنی؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در سخنانی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۲۵۶ فقره در زمینه گران‌فروشی واحدهای اقتصادی در استان به تعزیرات حکومتی وارد شده که از این تعداد ۳۰۰۰ پرونده مختومه شده است.

مدنی همچنین اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون تعداد پرونده های وارده در حوزه قاچاق به تعزیرات حکومتی ۱۸۶۲ فقره بوده که علاوه بر این تعداد ۱۳۴ فقره پرونده دیگر از  سال قبل و مجموعا ۱۹۹۶ فقره پرونده محکوم  و مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در مورد بیشترین رشد موضوعی در پرونده های سال جاری متذکر شد: تعداد پرونده‌های قاچاق در خراسان رضوی نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وی در ادامه تاکید کرد: ارزش این تعداد پرونده قاچاق وارده به تعزیرات حکومتی استان ۲۹۶۵ میلیارد و ۴۶۲ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۹۹۴ریال بوده است و بیشترین پرونده‌های وارده به سازمان تعزیرات حکومتی در سال جاری در حوزه کالا و خدمات مربوط به گرانفروشی بوده است.

مدنی در خاتمه افزود: در مدت مذکور ۳۲۵۶ فقره در زمینه گران‌فروشی واحدهای اقتصادی در استان به تعزیرات حکومتی وارد شده که از این تعداد ۳۰۰۰ پرونده مختومه شده است. همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۰ واحد اقتصادی در خراسان رضوی پلمب شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه