English

مقدمات راه‌اندازی پارک پروپیلن در ایلام فراهم شود

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام با اشاره به این‌که در همه شهرها پارک پروپیلن در حال احداث است، گفت: مقدمات راه‌اندازی “پارک پروپیلن” باید در ایلام نیز فراهم شود.

مقدمات راه‌اندازی پارک پروپیلن در ایلام فراهم شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سیدغلامحسن گرشاسپی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در جلسه شورای اشتغال چوار اظهار کرد: ۴۰ درصد شرکت ارغوان‌گستر متعلق به شرکت پتروشیمی است و ظرفیت آن ۳۳۰ هزار تن است که حداکثر نیروی آن باید ۳۳۰ نفر باشد، که در حال حاضر ۸۰ درصد نیروی کار این شرکت، سواد زیر دیپلم دارند.

وی گفت: ارغوان‌گستر شرکتی سهامی عام است و ۵۰ میلیون سهام عام عدالت دارد و باید اطلاع‌رسانی لازم برای ادامه کار آن صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام با اشاره به این‌که ظرف یک ماه آینده آزمون نیروهای روزمزد ۱۵ روزه برگزار خواهد شد، ادامه داد: از شورای تأمین درخواست می‌کنیم مقدمات برگزاری آزمون برای نیروهای ۱۵ روزه ظرف یک ماه آینده را فراهم کند.

گرشاسپی بیان داشت: با این آزمون ۶۳۵ کارگر روزمزد پتروشیمی ایلام ساماندهی می شوند.

وی با بیان این‌که شرکت پتروشیمی ۲ هزار و ۱۹ نیرو دارد، گفت: در تمامی شهرها پارک پروپیلن در حال راه‌اندازی است اما در استان هنوز اجرائی نشده که این مسئله نیازمند توجه است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: این شرکت با مشکلات کمبود و کسری خوراک کماکان دست به گریبان بوده و امکان تولید با ظرفیت حداکثری فراهم نیست

وی اضافه کرد: در مجتمع پتروشیمی ایلام ۶ نوع محصول شامل اتیلن، پلی‌اتیلن سنگین، دی‌متیل دی‌سولفید، بنزین پیرولیز، پروپیلن در دو گرید شیمیایی و پلیمری و همچنین سوخت کوره تولید می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه