English

سیستم نوبت‌دهی برای بارگیری در پتروشیمی ایلام ظرف مدت ۲ ماه هوشمند می‌شود

برای ایجاد نظم و ترتیب و برچیده شدن سیستم های سنتی نوبت‌دهی و بارگیری، ظرف ۲ ماه سیستم نوبت‌دهی بارگیری در پتروشیمی باید هوشمند شود.

سیستم نوبت‌دهی برای بارگیری در پتروشیمی ایلام ظرف مدت ۲ ماه هوشمند می‌شود

به‌ گزارش خبرگزاری موج ایلام، شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در نشست بررسی مشکلات انجمن کامیون‌داران با بیان اینکه باید ساماندهی بارگیری در دستور کار قرار گیرد، گفت: برای ایجاد نظم و ترتیب و برچیده شدن سیستم های سنتی نوبت‌دهی و بارگیری، ظرف ۲ ماه سیستم نوبت‌دهی بارگیری در شرکت پتروشیمی ایلام باید هوشمند شود.

وی با بیان اینکه استفاده از سیستم هوشمند نوبت دهی و بارگیری، ارتقا کارایی و بهره‌وری بالا در حمل و نقل جاده ای را به دنبال دارد، افزود: سیستم هوشمند نوبت دهی و بارگیری در دهه‌های اخیر در حوزه حمل و نقل جاده ای به طور گسترده رواج پیدا کرده که موجب تحولات اساسی از جمله بهبود عملکرد و ایمنی در حمل و نقل شده است.

 عباسی تاکید کرد: باید در اسرع وقت سیستم هوشمند جایگزین نوبت دهی سنتی شود چراکه استمرار سیستم سنتی و قدیمی و استمرار این شرایط تنش و اختلافات را تشدید می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام ادامه داد: ظرف مدت ۲ ماه پتروشیمی ایلام باید سیستم هوشمند نوبت‌دهی و بارگیری را راه اندازی و تا زمان نصب این سیستم توسط شرکت پتروشیمی، نوبت دهی با همکاری انجمن صنفی رانندگان و حمل و نقل و پایانه‌ها صورت گیرد، همچنین شرکت پتروشیمی مکلف است تا زمان نصب سیستم هوشمند بصورت روزانه تصویر و گزارش ثبت نوبت‌دهی و بارگیری را به اداره کل راهداری و حمل و‌نقل جاده ای استان ارسال کند.

وی اضافه کرد: پس از نصب سیستم هوشمند نوبت‌دهی بارگیری در پتروشیمی، این شرکت حق نوبت‌دهی بارگیری سنتی و قدیمی را ندارد چراکه این سیستم منسوخ شده و مشکلاتی را برای رانندگان به دنبال دارد

براساس این گزارش در این نشست مصوب شد شرکت پتروشیمی ایلام علاوه بر نصب و راه‌اندازی سیستم هوشمند بارگیری ظرف مدت ۲ ماه، مدت زمان ساعت بارگیری را افزایش و ظرف مدت سه ماه نیز امکانات رفاهی رانندگان از جمله سایبان، نمازخانه، بوفه، سرویس بهداشتی را در محل استراحت رانندگان ایجاد کند.

همچنین در این نشست مصوب شد شرکت یاور سیر بارثوا (شرکت حمل و نقل مواد صادراتی) در مدت زمان تعیین شده کرایه کامیون‌داران را پرداخت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه