English

رییس کل دادگستری استان اصفهان:

بیت‌المال ناموس حاکمیت بوده و خط قرمز است

رییس دستگاه قضایی استان اصفهان بیت‌المال و حقوق مردم را ناموس حاکمیت خواند و گفت: بیت‌المال ناموس حاکمیت بوده و خط قرمز است و مسئول صیانت از بیت‌المال و حقوق مردم در هر جایگاه و سمتی که باشد باید بداند که مسؤولیت او بسیار سنگین است.

 بیت‌المال ناموس حاکمیت بوده و خط قرمز است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین اسداله جعفری در چهارمین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در سال 1402 با موضوع مبارزه با فساد و صیانت از حقوق عامه، با بیان اینکه ظرفیت‌ها و پست‌های مدیریتی در کشور جزء نخستین حقوق مردم و نظام است، گفت: یکی از مهم ترین مصادیق حقوق عامه ظرفیت‌ها و پست‌های مدیریتی کشور است و چنانچه فردی نامناسب در سمتی گمارده شود در همان قدم اول حق مردم ضایع و پای‌مال شده است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که لازم است در جهت صیانت از حقوق عامه انجام پذیرد شناسایی بسترهای فسادزا و از بین بردن آن‌ است.

رییس کل دادگستری استان ادامه داد: یکی از بسترهای فسادزا، خواستگاه فکری فاسد و رویکردهای فاسد  است.

رییس شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری استان اصفهان در پایان با ابراز خوشنودی از انسجامی که در میان ارکان حاکمیتی از جمله دولت و قوه قضاییه برای مبارزه با فساد ایجاد شده بر فراهم بودن شرایط مساعد برای ریشه‌کنی فساد در جامعه اذعان کرد و گفت: خوشبختانه امروز رؤسای قوا و بسیاری از مدیران شایسته، پاکدست و دلسوز با جدیت در میدان مبارزه با هر گونه فساد حضور دارند و عده ای نیز با سیاه نمایی فساد را سیستمی می دانند که واقعیت ندارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه