English

دیدار رئیس فدراسیون تکواندو کشور با استاندار قم

رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران در دیدار با استاندار قم، از برگزاری نخستین کنگره ملی ۵۵۰ شهید تکواندوکار کشور در قم خبر داد.

دیدار رئیس فدراسیون تکواندو کشور با استاندار قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، هادی ساعی ظهر امروز در سفر به شهر مقدس قم پیرو برگزاری نخستین کنگره ملی شهدای تکواندوکار کشور با سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار قم در این دیدار عنوان کرد: برگزاری این کنگره ملی شهدا با توجه به تعداد قابل توجه شهدای تکواندوکار، قطعا می‌تواند اثرات بسیاری برای مردم و ورزشکاران داشته باشد لذا نیاز است برنامه‌ریزی دقیق و منسجمی برای برگزاری کنگره ملی شهدای تکواندوکار انجام شود.

 وی با بیان اینکه استان قم برای برگزاری این کنگره پای کار است، تاکید کرد: برای برپایی این کنگره ملی، تمهیدات ویژه‌ای باید در نظر گرفته شود و لازم است تا ستادی برای برگزاری کنگره در قم تشکیل شود.

رئیس فدراسیون تکواندو کشور نیز در این دیدار با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در خصوص برگزاری کنگره شهدای تکواندوکار، گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا امری ضروری و مورد تاکید مقام معظم رهبری است و برای معرفی شهدای تکواندوکار و انتقال پیام آنها به مردم و ورزشکاران برنامه‌های مختلف و موثری در راستای برگزاری این کنگره ملی، پیش‌بینی شده است.

ساعی ضمن ارائه گزارشی از شرایط فعلی فدراسیون و برنامه‌های آینده این رشته، اظهار کرد: سطح تکواندو استان قم نسبت به کشور، قابل قبول است و داوران قمی برای اعزام به رقابت‌های بین‌المللی دعوت شده‌اند و نیاز است تا داوران قمی برای قضاوت در این رقابت‌ها از سوی مسئولان استانی حمایت شوند.

رئیس فدراسیون تکواندو کشور با اشاره به اینکه استان قم ظرفیت میزبانی از اردوهای تیم ملی را دارد، عنوان کرد: تاسیس مرکز بین‌المللی تکواندو در استان قم، از جمله برنامه‌های آینده است که با پیگیری فدراسیون و هیأت تکواندو استان قم و مشارکت و حمایت استاندار محترم قم و اداره کل ورزش و جوانان قم انجام خواهد شد.

همچنین «اصغر رحیمی» سرپرست دبیرکلی و مدیرتیم‌های ملی فدراسیون تکواندو، «ابراهیم سانی خانی» مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قم، «محمد جمشیدی» خزانه دار فدراسیون، «حجت‌الاسلام محمدحسین کارگر» مسئول فرهنگی و «محمد بیرامی» مدیر روابط عمومی فدراسیون و «علی آهنی» رئیس هیات تکواندو استان قم در این دیدار حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه