English

معاون فرماندار کاشان خبرداد؛

اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در ۲۸۲ فروشگاه کاشان

معاون فرماندار کاشان از اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در ۲۸۲ فروشگاه کاشان خبرداد.

اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در ۲۸۲ فروشگاه کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، جواد مزروعی در جلسه هماهنگی اجرای کالابرگ الکترونیک گفت: کالابرگ الکترونیک شامل کلیه شهروندان یارانه بگیر از دهک های اول تا نهم است که می‌توانند از سیستم کالابرگ الکترونیکی بهره‌مند شوند.

 وی اضافه کرد: این طرح بدین صورت است که افراد می‌توانند از اعتبار یک ماهه قبل از واریز یارانه‌ها استفاده کرده و کالای مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

این مقام مسئول افزود: در این طرح خانوارهای دهک‌های اول تا سوم غیر از موارد اعلامی از مورد تشویقی، ۲۰ درصد افزایش یارانه نیز برخوردار می‌شوند و مبلغ 320 هزار از 400 هزار یارانه خود را کالاخرید کنند می‌تواند از 80 هزارتومان طرح تشویقی دولت به ازای هر فرد از اعضای خانواده بهره‌مندشوند.

مزروعی ادامه داد: تا به امروز ۲۸۲ مرکز فروشگاهی در سطح شهرستان به سامانه کالابرگ الکترونیک مجهز شده که از این تعداد کلیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شامل این طرح بوده و در سطح بخش‌ها و روستاها نیز فروشگاه‌هایی به این سیستم مجهز شده‌ و قابل استفاده برای مردم هستند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان در خصوص کالاهای عرضه شده در این سامانه بیان داشت: در این سامانه ۱۱ قلم کالا شامل شیر کم چرب بطری، پنیر یواف، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، ماست پرچرب پگاه، قند و شکر، حبوبات، گوشت قرمز منجمد گوساله ارائه شده است‌.

فرمانداری کاشان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه