English

امام جمعه بندرلنگه:

دستگاه قضایی با نظارت دقیق بر گلوگاه های فساد برخورد قاطع داشته باشد

امام جمعه بندرلنگه گفت: انتظار مردم از دستگاه قضایی این است که با نظارت دقیق بر گلوگاه های فساد و برخورد قاطع با دانه‌درشت‌ها ریشه ظلم و فساد و ویژه خواری ها خشکانده شود.

دستگاه قضایی با نظارت دقیق بر گلوگاه های فساد برخورد قاطع داشته باشد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه بندرلنگه در خطبه های نماز جمعه این هفته، گفت: در خانه خدا نشانه های عبرت آموز فراوانی برای مسلمانان قرار داده شده است، ابراهیم(ع) به مقامی رسیده است که جای پای او نیز به مکه ارزش می دهد و این مقام انسانی است.

وی ادامه داد: حج از واجبات است با شبهات و توجیهات روشن‌فکر نماها نباید حج تعطیل شود، حج باید خالصا الله باشد.

امام جمعه بندرلنگه با تسلیت شهادت امام باقر(ع)، روز عرفه و عیدسعید قربان خاطرنشان کرد: در سال های اخیر مردم با تلاش دست اندرکاران مجاهد قوه قضاییه تا حدودی مزه عدالت را چشیده‌اند، سرعت عمل در صدور احکام، تسهیل کارها، الکترونیکی شدن امور قضائی و پیگیری‌های قضایی جدیدی رشد خوبی داشته است.

وی تصریح کرد: انتظار مردم از دستگاه قضایی این است که با نظارت دقیق بر گلوگاه های فساد و برخورد قاطع با دانه‌درشت‌ها ریشه ظلم و فساد و ویژه خواری ها خشکانده شود.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا گفت: اتفاقات هفته های اخیر از برقراری روابط سیاسی اقتصادی نظامی کشورهای منطقه با ایران تا امضای تفاهم نامه های مهم اقتصادی رئیس جمهور در کشورهای آمریکایی تا اقدام پلیس آلبانی علیه منافقین همه و همه نتیجه قدرت بالای ایران در بازدارندگی است، در جهان کنونی اگر قدرتمند باشی همه به تو احترام می‌گذارند و به حق خودت خواهی رسید؛ ایران به برکت خون شهدا امروز ابرقدرت منطقه است که اینگونه مورد احترام همگان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: اسراف در انرژی مثل آب و برق بیشتر ناپسند است، تابستان بسیار گرم اقتضای روشن کردن کولر و دستگاه های خنک کننده دارد اما اکثر ما خانوارها بدون دقت و بر اساس یک عادت ناپسند در روشن کردن کولر دچار اسراف میشویم، اکثر منازل با یک کولر خنک می شود اما بعضاً دو سه یا چهار کولر همزمان روشن نگه میداریم؛ غافل از اینکه با این کار ممکن است جمعی از هموطنان ما در این گرما با قطعی برق مواجه شوند.

امام جمعه بندرلنگه در ادامه گفت: بسته تشویقی توانیر کار بسیار جالب و قابل تقدیری است اگر با خاموش کردن یک کولر غیر ضروری در خانه مصرف برق خود را نسبت به قبل کاهش دهیم تا مبلغ یک میلیون تومان نیز میتوانیم ماهیانه پاداش دریافت کنیم، اکنون برخی از خانوارها در بندرلنگه با اکتفا به یک کولر و استفاده نکردن از وسایل برقی پر مصرف در ساعات ظهر واول شب همه برق خود را مجانی کرده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا بیان‌داشت: همه مردم شریف را به اهتمام در مصرف بهینه از برق و آب دعوت می‌کنم، البته دوری از اسراف در آب نیز که در شهرستان ما به سختی فراهم می‌شود امر واجبی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه