English

مردم کرمانشاه با شهید امنیت «مهدی شاهملکی» وداع کردند

پیکر پاک شهید امنیت «مهدی شاهملکی» از مقابل مسجد جامع، بر دستان مردم شهید پرور کرمانشاه تشییع شد.

مردم کرمانشاه با شهید امنیت «مهدی شاهملکی» وداع کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، امنیت واژه‌‌ی غریبی که در صورت نبودن یا کم رنگ شدنش نعمت آن مشخص شده و مفهوم و معنیش قابل درک می شود. 

چه بسیاری که در گمنامی متعهدانه و با اعتقاد راستین برای امنیت این مرز و بوم تلاش کرده و تا پای جان از آن محافظت می‌کنند تا این سرزمین به دست دژخیمان نیافتد.

چه بسا کسانی در راه دفاع از امنیت جان خود را از دست داده و "لاتحسبن الذین قتلوا" را رقم می‌زنند تا رزق‌ ابدی خود را از پرودگار خویش گرفته و در بهشت برین همراه با سید الشهدا باشند.

چند روزی است که دیار ما بوی شهدایی به خود گرفته، کرمانشاه استان مرزی که جوانان آن برای امنیتش جنگیده و اجازه دخل و تصرف به نااهلان را نمی‌دهند.

پس از شهادت "سجاد امیری" بسیجی خوشنام کرمانشاهی در بیست و دوم خرداد ماه به دست اشرار در یکی از شهرک‌های حاشیه نشین شهرستان کرمانشاه این بار قرعه سعادت به نام "مهدی شاهملکی" افتاد.

"مهدی شاهملکی پاسدار کرمانشاهی" که در بیست و چهارمین روز از آخرین ماه بهار ۱۴۰۲ در شهرستان اسلام آباد غرب به شهادت رسید و در روز جمعه بر روی دست مردم نجیب کرمانشاهی تشییع شد.

مردم شهید پرور کرمانشاه با حضور پرشکوه خود در تشییع این شهید پس از اقامه نماز جمعه در ۲۶ خرداد ماه نشان دادند که پای‌بند آرمان‌های شهدا و انقلاب بوده و اجازه نخواهند داد افراد با ایجاد رعب و وحشت در نظم و امنیت خللی وارد نمایند.

این شهید بزرگوار پس از تشییع بر روی دستان پر مهر همشهری‌های خود در گلزار شهدای کرمانشاه در آرامگاه ابدیش جا گرفت و چه خوش جایگاه و مقامی خواهند داشت.

جهاد مقدّس شهید و خون پاکی که در این راه به زمین ریخته می شود، عامل بقای جوامع انسانی و تداوم ارزش های مقدّسی است که انسانیت و شرف و عدالت و آزادی در پرتو آنها، جان و رمق می گیرند و استمرار می یابند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه