English

نماینده ولی فقیه در فارس:

افتخار هدایت جامعه از آن معلمان است/شهید عرفانی نیا یکی از معلمان ارزشی بود

نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز خود را معلم دانست و افزود: افتخار هدایت جامعه از آن معلمان است، معلمان در سنگر تعلیم و تربیت رنج های بسیاری را متحمل می شوند.

افتخار هدایت جامعه از آن معلمان است/شهید عرفانی نیا یکی از معلمان ارزشی بود

به گزارش خبرگزاری موج فارس، آیت الله لطف الله دژکام امام جمعه شیراز در آیین بزرگداشت معلم طلبه بسیجی شهید امنیت، هادی عرفانی نیا در محل نمازخانه اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: به روح این معلم گرانقدر درود می فرستیم و از خداوند می خواهیم ادامه دهندگان راه شهدا باشیم.

نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز شهادت این معلم و طلبه شهید را به خانواده و سایر همکاران و دانش آموزان تبریک و تسلیت گفت و افزود: اگر کسی تزکیه نفس انجام دهد به مقامی می رسد که به هر چه می خواهد می رسد لذا همه آرزوهای بشر در این مقام محقق می شود.

آیت الله دژکام گفت: همه اولیا و انبیا دوست داشتند به مقام "فلاح" برسند و شهادت نصیبشان شود زیرا سعادت و خوشبختی واقعی انسان در این مقام است.

نماینده مقام معظم رهبری درفارس و امام جمعه شیراز ادامه داد: اگر کسی از مسیر تربیت الهی خارج شود روز به روز سقوط می کند و اگر در مسیر صراط مستقیم گام برداشته باشد روز به روز رشد می کند.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: حس "خودخواهی" و تنها به مادیات اندیشیدن نوعی بیماری است که تنها معلم می تواند درمانش کند.

وی اظهار کرد: الحمدالله آموزش و پرورش مملو از انسان های ولایی و ارزشی است که تا پای جان در دفاع از ارزش ها ایستاده اند. 

نماینده مقام معظم رهبری درفارس خاطرنشان کرد: شهید عرفانی نیا یکی از معلمان ارزشی بود هر چند از بین معلمان پر کشید اما هزاران معلم از جنس این شهید در جامعه فرهنگیان وجود دارند که حاضرند جان خود را در راه حفظ امنیت مردم فدا کنند.

وی ادامه داد: کارهای" بد" و "منکرات "هرچند تعداد زیادی از آن جانبداری کنند باز ماهیتش بد است و انسان هرگز نباید تابع آن جمع باشد. 

آیت الله دژکام گفت: متاسفانه امروزه در پی حوادث اخیر، در سطح جامعه برخی منکرات را تبلیغ می کنند و علیه معروف موضع می گیرند لذا ما به آمریکا و اسرائیل و سر سپردگانشان با صدای بلند می گوییم با آن منکراتی که شما تبلیغ می کنید شدیدا مخالفیم.

نماینده مقام معظم رهبری درفارس و امام جمعه شیراز خود را معلم دانست و افزود: افتخار هدایت جامعه از آن معلمان است معلمان در سنگر تعلیم و تربیت رنج های بسیاری را متحمل می شوند.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: همه افتخارات جامعه مربوط به معلمان است اگر کسی برای کشور افتخاری کسی می کند به دست همین معلمان پرورش یافته است.

خاطر نشان می شود در این مراسم خانواده معلم شهید عرفانی نیا و جمعی از مسوولین ، طلاب حوزه های علمیه و معلمان و کارکنان آموزش و پرورش فارس حضور داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی