English

جابجایی بیش از ۹۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان/ افزایش ۳۸ درصدی ترابری در مسیر بین المللی شارجه

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از جابه جایی بیش از ۹۶۷ هزار مسافر از بنادر شرق هرمزگان خبر داد.

جابجایی بیش از ۹۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان/ افزایش ۳۸ درصدی ترابری در مسیر بین المللی شارجه

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حمیدرضا محمد حسینی تختی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون با روند صعودی در ترابری مسافر در مسیرهای داخلی و بین‌المللی در مجموع ۹۶۷ هزار و ۱۷۰ مسافر به صورت ایمن و رعایت اصول دریانوردی از مسیر بنادر شرق استان رفت ‌و آمد کرده‌اند.

وی بیش‌ترین آمار ثبت شده در مسیر دریایی بندر شهید حقانی به شهید ذاکری(قشم) و هرمز با ۶۳۹ هزار ۹۳ مسافر اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش به ثبت رسیده است.

مدیر بندر شهید باهنر گفت: در جزیره  کوه‌های رنگین کمانی هرمز نیز،۳۲۳ هزار ۶۳۷ مسافر از طریق این بندر به بنادر شهید حقانی و شهید ذاکری(قشم) جابه‌جا شده که ۲۹ درصد افزایش داشته است.

محمدحسینی تختی افزود: مسیر دریایی بندر شهید باهنر به بندر شارجه از ابتدای سال جاری تاکنون با ادامه روند صعودی خود در ترابری های بین‌المللی توانسته ۴ هزار و ۴۴۰ مسافر را با افزایش ۳۸ درصدی نسبت به سال گذشته جابه‌جا کند.

به گفته وی؛ مسافت این سفرهای دریایی در مسیر بندرعباس به شارجه ۱۳۰ مایل دریایی (۲۴۰ کیلومتر) است که امکان ۱۱ ساعت دریانوردی در پهنه آب‌های خلیج فارس را برای مسافران فراهم می‌کند.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با بیان اینکه رفت و آمد در مسیرهای دریایی منوط به شرایط جوی مناسب سفر است، تاکید کرد: هموطنان از هرگونه تردد غیرمجاز و ناایمن خودداری کرده و برای اطلاع از سفر به سامانه خبری بندر شهید باهنر مراجعه و یا با تلفن گویا ۳۱۱۱ تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه