English

فعالیت‌های دریا محور در سواحل مکران افزایش می‌یابد

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان، عملیات پیشبردی و راهبردی دریامحور در توسعه سواحل مکران را از مهم‌ترین فعالیت‌های سال جاری بنادر شهید باهنر و شرق استان اعلام کرد.

فعالیت‌های دریا محور در سواحل مکران افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حمیدرضا محمدحسینی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان در نشست شورای اداری شهرستان بندرعباس به ریاست فرماندار بندرعباس که در بندر شهید باهنر برگزار شد، بنادر را عامل مهمی در جهت پیشبرد و ترقی اقتصاد دریا محور دانست و گفت: فعالیت‌های دریامحور در این سواحل افزایش می‌یابد. 

وی با اشاره به دستاوردهای مهم در حوزه دریایی و بندری در سال گذشته ادامه داد: با توجه با چند منظوره بودن تمامی بنادر شرق استان از نظر تجاری و مسافری، این بنادر نقطه عطفی در جهت جذب سرمایه‌گذاران داخلی است. 

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان تصریح کرد: در سال پیش رو با استفاده از توان زیرساختی و ظرفیت‌های عملیاتی بنادر به‌ویژه در بنادر کوچک سواحل مکران شاهد رشد و ارتقا جایگاه در بازارهای کشورهای حوزه خلیج فارس خواهیم بود.

محمدحسینی تختی در پایان افزود: تلفیق بخش خصوصی و دولتی زمینه‌ساز توسعه و امتداد همکاری‌های دوجانبه بوده که می‌توان در دوران تحریم‌های ناعادلانه از تهدید به فرصت‌های جدیدی رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی