English

مدیر روابط‌عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان خبرداد؛

برگزاری نخستین جشنواره عکاسی بهارانه از فضای سبز شهر اصفهان

مدیر روابط‌عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از برگزاری نخستین جشنواره عکاسی بهارانه از فضای سبز شهر اصفهان خبر داد .

برگزاری نخستین جشنواره عکاسی بهارانه از فضای سبز شهر اصفهان

جواد الهی‌فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره عکاسی بهارانه از فضای سبز شهر اصفهان اظهار کرد: این جشنواره ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و عموم شهروندان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه عکاسی از فضاهای سبز شهری از جمله پارک‌ها و باغ گل‌ها موضوع این جشنواره است، افزود: علاقه‌مندان با استفاده از دوربین عکاسی و دوربین تلفن همراه امکان شرکت در این جشنواره را دارند.

مدیر روابط‌عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اشاره به هدایای در نظر گرفته شده برای نخستین جشنواره عکاسی بهارانه از فضای سبز این کلان‌شهر ادامه داد: در پایان این جشنواره به ۱۰ نفر از منتخبان جوایزی به‌همراه لوح تقدیر اعطا و گواهی شرکت در جشنواره برای تمام برگزیدگان صادر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار برای این جشنواره تا نوزدهم خردادماه تمدید شده و زمان اعلام نتایج بیست‌وپنجم خردادماه سال جاری همزمان با روز گل و گیاه است.

الهی‌فر گفت: نحوه ارسال آثار به‌صورت فایل در پیام‌رسان ایتا همراه با مشخصات به شماره ۰۹۱۳۴۰۲۰۳۴۱ بوده و نشانی دبیرخانه جشنواره، خیابان ۲۲ بهمن، مجتمع اداری امیرکبیر، سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه