English

روزانه ۷۰۰ کامیون ترانزیتی از مرزهای کردستان تردد می کنند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از ‌تردد روزانه ۷۰۰ دستگاه کامیون ترانزیتی و ترانشیپی از مرزهای استان خبر داد.

روزانه ۷۰۰ کامیون ترانزیتی از مرزهای کردستان تردد می کنند

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ جهانبخش نوکانی روز پنجشنبه در جریان بازدید از تاسیسات انبار نفت سنندج اظهار کرد: ناترازی گاز طبیعی در سال گذشته و محدودیت اعمال ‌شده در تامین گاز ‌طبیعی مورد نیاز نیروگاه، صنایع و دیگر واحدهای تولیدی در استان با تلاش و برنامه ریزی همکاران ‌منطقه در تامین سوخت جایگزین نفتگاز و نفتکوره در نیروگاه، صنعت سیمان و واحدهای تولیدی جبران ‌شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۲۹۴ میلیون لیتر ‌نفت‌گاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج ارسال شد، افزود: جلوگیری از عرضه خارج از ‌شبکه نفتگاز، صرفه جویی در مصرف سوخت، جمع‌آوری دلالان ‌سوخت، تسریع در امور کنترل ‌کامیون‌های ترانزیتی و درآمدزایی دولت از جمله مزایای ‌استفاده از سامانه های نرم افزاری و پایش ‌و کنترل کارکنان این شرکت است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: در سال ۱۴۰۱ از محل پایش و کنترل فروش در باک و ‌فروش ‌جایگاه‌ های مرزی استان بیش از ۴۵۶ میلیارد تومان به خزانه دولت واریز شد. ‌

‌نوکانی اجرای طرح الکترونیکی توزیع نفتگاز ‌بخش ‌کشاورزی، اجرای طرح الکترونیکی توزیع نفت سفید وگازمایع، استفاده از سیستم های نرم افزاری در ‌کنترل و عرضه سوخت در مرزهای خروجی استان و بازدید کارشناسان منطقه به ‌صورت منظم از مصرف ‌کنندگان عمده و جزء را از دیگر اقدامات منطقه عنوان کرد.

وی اضافه کرد: امیدوارم با تلاش، همکاری و ‌تعامل کارکنان منطقه، رانندگان نفتکش‌ها و مالکین مجاری عرضه سوخت بتوانیم این خدمات را با ‌نهایت تلاش شبانه‌روزی، به مردم استان ارائه دهیم.

شیوا قاسمی پور نماینده مردم شهرستانهای مریوان و سروآباد هم که در این بازدید حضور داشت ضمن تشکر و قدردانی ‌از زحمات و تلاش‌های مدیر و کارکنان منطقه کردستان بابت پیشرفت محسوس در نظارت، کنترل و ‌سوخت رسانی مطلوب به مردم استان، تقدیر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه