English

معاون امور مجلس رئیس جمهور مطرح کرد؛

اقدامات ارزشمند دولت در حوزه آبرسانی، بهداشت و درمان

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: دولت در حوزه آبرسانی، بهداشت و درمان اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده است و با اینکه کشور ۱۰ سال با خشکسالی دست و پنجه نرم می‌کند، ولی خدمات رسانی برای حل این مشکل ادامه دارد.

اقدامات ارزشمند دولت در حوزه آبرسانی، بهداشت و درمان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمد حسینی در سومین جلسه شورای اداری شهرستان بابل با بیان اینکه دولت سیزدهم در شرایط خیلی سخت؛ کار را تحویل گرفته است، اظهار داشت: دولت با تمام توان برای خدمت رسانی به مردم تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم یک روز بعد از تشکیل هیأت دولت سفر استانی خود را آغاز و نیز به خوزستان که در آن مقطع با مشکل‌های زیادی روبرو بود، سفر کرد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: دولت برای حل مشکل مردم در یک سال اول فعالیت خود به تمام استان‌ها سفر کرده است و برای نظارت بر فرآیند اجرای مصوبات سفر‌های استانی دور دوم را هم آغاز شد.

وی افزود: دولت سیزدهم بسیاری از ناترازی عملکرد گذشته را جبران کرده و در مسیر تحول گرایی حرکت می‌کند.

حسینی بیان داشت: دولت در ابتدای کار خود در حوزه برق ۱۵ هزار مگاوات ناترازی برق داشت که نیمی از این کمبود را جبران کرده است.

وی عنوان داشت: دولت در حوزه سیاست خارجی ۴۳۶ سند و تفاهم نامه با کشور‌های مختلف امضا کرده است که نیمی از این سند‌ها اقتصادی و بقیه فرهنگی و ورزشی می‌باشند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور تصریح کرد: رئیس جمهور هفته آینده به چند کشور آمریکای لاتین سفر خواهد کرد و دیپلماسی فعال دولت سیزدهم تداوم خواهد داشت.

وی ابراز داشت: دولت در حوزه آبرسانی، بهداشت و درمان اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده است و با اینکه کشور ۱۰ سال با خشکسالی دست و پنجه نرم می‌کند، ولی خدمات رسانی برای حل این مشکل ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه