English

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران:

کش و ضبط۷ تن چوب آلات قاچاق در مازندران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: مأموران انتظامی از سوداگران منابع طبیعی بیش از 7 تن درختچه، چوب آلات قاچاق و گیاه زینتی (چلم) در استان کشف و ضبط کردند.

کش و ضبط7 تن چوب آلات قاچاق در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ محمد محمدپور با اشاره به اجرای طرح تشدید مبارزه با کالای قاچاق در استان اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در اجرای این طرح کشفیات در حوزه قاچاق متنوع بود.

وی ادامه داد: مأموران با کنترل نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: مأموران انتظامی به همراه رابطین این پلیس در سطح استان، کشفیات مهمی در حوزه‌ کالاهایی، چون، ۲ تن درختچه تاغ، ۵ تن و ۵۰۰ کیلو چوب آلات قاچاق، ۸۰۰ شاخه گیاه زینتی (چلم)، ۵ دستگاه ماینر، تعداد ۳ هزار عدد قرص‌های ممنوعه و قاچاق، ۱۳۰۰ کیلو کود شیمیایی، ۵۰ کیلو گوشت خوک، ۵۴ دستگاه انواع لوازم خانگی در برند‌های مختلف، یکدستگاه گنج یاب داشتند.

وی افزود: در این رابطه ۱۴ نفر دستگیر و ۷ دستگاه خودرو توقیف شد که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند و اموال مکشوفه را به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و نمایندگان سازمان‌های مربوطه تحویل دادند.

سرهنگ محمدپور بیان داشت: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت‌های این پلیس بوده با برنامه‌ریزی و طرح ریزی عملیاتی، در طول شبانه روز محور‌های مواصلاتی به منظور برخورد و پیشگیری با قاچاق کالا مورد پایش و کنترل قرار می‌گیرد، و در خاتمه از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه