English

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران - نوشهر خبر داد؛

تشدید مقابله با قاچاق چوب و فرآورده های جنگلی در مازندران

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری غرب مازندران هدف از برگزاری این مانور را تشدید برخورد با قاچاق چوب، تشدید حفاظت از عرصه‌های طبیعی و جنگلی و همچنین نظارت بر کارگاه ها و کارخانجات چوب‌بری استان اعلام کرد.

تشدید مقابله با قاچاق چوب و فرآورده های جنگلی در مازندران

به  گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ محسن مرادی صادق با اشاره به گشت های مستمر و شبانه روزی نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی در مناطق مختلف استان، اظهار داشت: با همکاری مقامات قضایی غرب استان برای مقابله با قاچاقچیان محصولات جنگلی به ویژه چوب آلات، با ایجاد ایست و بازرسی های، خودروها درمحورهای مواصلاتی استان مورد بازرسی قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه مانور تشدید حفاظت از عرصه‌های طبیعی با 17 اکیپ و 360 نیروی حفاظتی  در روز گذشته برگزارشد، ادامه داد: این طرح در کلیه شهرستانهای غرب مازندران به اجرا درآمده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر گفت: در راستای حفظ و حراست از عرصه های منابع طبیعی و جلوگیری از قاچاق چوب تمامی گلوگاه‌ها و شریان های اصلی ورود قاچاق رصد و تحت نظر قرار گرفت.

وی افزود: نیروهای حفاظتی شرکت‌کننده در این طرح در صورت مشاهده هرگونه تخلف و ورود چوب قاچاق به کارخانه‌های چوب‌بری، اقدام به تعطیلی آن خواهند کرد.

مرادی صادق با بیان اینکه مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی به صورت شبانه روزی از عرصه‌های ملی و منابع طبیعی محافظت می‌کنند، تصریح کرد: هیچ نقطه کوری در استان مازندران وجود ندارد که مأموران ما به آن اشرافیت نداشته باشند و در مقابل چنین دست اندازی‌هایی به طبیعت با تمام توان پای کار هستیم

وی خاطرنشان ساخت: یگان حفاظت منابع طبیعی با شماره تماس رایگان 1504 و سامانه 139 به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردمی در خصوص تخریب و تصرف عرصه های منابع، قطع درختان و قاچاق چوب و... است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه