English

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران:

خسارات سیلاب شهرستان های آمل، ‌سوادکوه و نور در دست برآورد است

‎مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با بیان اینکه بارش باران سیل آسا شامگاه سه شنبه در مازندران منجر به انسداد بیش از ۲۰ راه روستایی و طغیان تعدادی از رودخانه‌ها شد، گفت: تاکنون 15 محور بازگشایی شد و راه 5 روستا در سوادکوه و نور مسدود است که عملیات بازگشایی روستاهای باقیمانده تداوم دارد و خسارات سیلاب شهرستان های آمل، ‌سوادکوه و نور در دست برآورد است. ‎

خسارات سیلاب شهرستان های آمل، ‌سوادکوه و نور در دست برآورد است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسینعلی محمدی اظهار داشت:‌ بر اثر بارش شدید باران شب گذشته راه های منطقه نمارستاق آمل مسدود شد که این محور راه دسترسی اهالی پنج روستای منطقه است.

وی ادامه داد: همچنین مسیر دسترسی در محدوده روستای یوش محور بلده پل زنگوله، ‌رزن، کرسی محور، دوآب و بلده نیز بر اثر سیلاب دیشب مسدود شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران، راه بومک به هلوپشته را دیگر راه روستایی مسدود شده مازندران بر اثر سیلاب، نام برد و گفت: با انسداد محور ولوپی دسترسی ۱۸ روستای منطقه بالادست سوادکوه مسدود شد.

وی افزود: با تلاش های چند ساعته راهداری و نیروهای امدادی استان به غیر از راه یک روستا در نور و هشت روستا درولوپی سوادکوه باز است.

محمدی، بیشترین میزان خسارت سیلاب دیشب را مربوط به شهرستان های آمل، ‌سوادکوه و نور اعلام کرد و افزود:‌ همچنین سیلاب به سردهنه های زراعی خسارت زد که اعلام میزان دقیق خسارت پس از بررسی کارشناسان کشاورزی و بحران اعلام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه