English

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه خبرداد؛

کشف محموله میلیاردی قاچاق در مبارکه

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه از کشف محموله مواد اولیه تولیدقطعات نسوز پاتیل قاچاق به ارزش 13میلیارد ریال خبر داد.

کشف محموله میلیاردی قاچاق در مبارکه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ رضا محمدی بیان داشت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز  با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از دپوی محموله ای از کالای خارجی قاچاق  در انبار یکی از شرکت های شهرک صنعتی شهرستان مبارکه مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از انبار این شرکت پرداختند و در نهایت محموله ای از مواد اولیه تولیدقطعات نسوز پاتیل که فاقد هرگونه مدارک معتبر و گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق مکشوفه را 13میلیارد ریال برآورد کردند ادامه داد: در این رابطه یک نفردستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا و ارز به طور مستقیم به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور ضربه وارد می کند و پلیس با تمام توان در برابراین پدیده شوم اقتصادی ایستاده است و از عموم مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه