English

مرز شوشمی عید قربان آماده بازگشایی می‌شود

سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه با اشاره به توافقات صورت گرفته در نشست اخیر استانداران کرمانشاه و حلبچه عراق از مقدمات بازگشایی مرز مسافری شوشمی در عید قربان خبر داد.

مرز شوشمی عید قربان آماده بازگشایی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه با اشاره به توافقات صورت گرفته در نشست اخیر استانداران کرمانشاه و حلبچه عراق و اهمیت راه‌اندازی سایت مسافری مرز شوشمی در موعد مقرر، گفت: مقدمات بازگشایی مرز شوشمی فراهم شده و ان شالله در عید قربان شاهد تردد مسافر از این مرز خواهیم بود.

علیرضا حیدری در نشست هماهنگی بازگشایی و تردد مسافر در پایانه مرزی شوشمی شهرستان پاوه با حضور امیری مشاور استاندار کرمانشاه در امور عراق، سردار باقری فرمانده قرارگاه رمضان، مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و معاونین فرماندار و مسئولان دستگاه های متولی در سالن جلسات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری، افزود: با توجه به توافقات صورت گرفته و تاکید استاندار کرمانشاه سایت مسافری مرز شوشمی باید تا عید قربان مهیای تردد مسافران باشد.

وی خطاب به دستگاه های متولی گفت: تا زمان مقرر باید تمام زیرساخت های لازم جهت راه اندازی سایت موقت مسافری در مرز شوشمی آماده شوند و انشاالله شاهد تردد مسافر از این مرز باشیم.

سرپرست فرمانداری پاوه افزود: کارگروهی با مسئولیت راهداری شهرستان جهت برطرف نمودن نواقصات سایت مرز شوشمی تشکیل و در کوتاه ترین زمان ممکن این نواقصات برطرف گردد.

وی همچنین گفت: ضروری است ۲ گیت با امکانات و تجهیزات کامل جهت سهولت کار در مرز مستقر شوند.

حیدری افزود: در روزهای ۳۰ و ۳۱ خرداد نیز قطعا مانور آمادگی کامل دستگاه های متولی امر در سایت موقت تردد مسافر در شوشمی صورت بگیرد و در این روز دیگر هیچ کوتاهی از هیچ دستگاهی پذیرفتنی نیست.

 

استاندار کرمانشاه نگاه ویژه‌ای به مرزهای ایران و عراق دارد

مشاور استاندار کرمانشاه در امور عراق نیز در این نشست با بیان اینکه استاندار کرمانشاه بعد از انتصابشان نگاه ویژه ای به مرز ایران و عراق خصوصا در شهرستان پاوه داشته اند، گفت: استان کرمانشاه تنها استانی است که هم با اقلیم کردستان و هم با دولت مرکزی عراق مرز مشترک دارد و این یک نعمت آشکار است.

محمد امیری افزود: گذشتگان ما در کمال تاسف بنا به هر دلایلی نسبت به این نعمت ها غافل بوده اند لذا درخواست دارم که مسئولان بصورت جهادی نگاه ویژه ای به این فرصت غرق در نعمت ما با عراق داشته باشند.

وی گفت: ما باید نسبت به این موضوع انگیزه سیستمی و تشکیلاتی نداشته باشیم چرا که قبلا امتحانش پس داده شده است لذا ما باید نگاهمان نسبت به این مرز را حتی شهرستانی و استانی نبینیم بلکه در سطح ملی ببینیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه