English

رئیس اداره مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

خبرنگاران می توانند نسبت به بارگذاری آثار خود در جشنواره رسانه ای شمال اقدام کنند

رئیس اداره مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: با توجه به فعال شدن سایت دومین دوره جشنواره رسانه ای مطبوعات منطقه شمال، خبرنگاران استانهای مازندران، گیلان و گلستان می توانند نسبت به بارگذاری آثار خود در در جشنواره رسانه ای شمال اقدام کنند.

خبرنگاران می توانند نسبت به بارگذاری آثار خود در جشنواره رسانه ای شمال اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مهدی یزدانی اظهار داشت: دبیرخانه جشنواره از کلیه روزنامه‌نگاران اعم از نویسندگان، خبرنگاران، متخصصان چندرسانه‌ای، عکاسان مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه ‌های خبری استانهای مازندران، گیلان و گلستان دعوت می‌کند تا آثار خود را که از 1 فروردین 1402 تا پایان 31 شهریور 1402 به رشته تحریر در آورده‌اند، براساس محورها و بخش‌های اعلام شده به آدرس www.shomal.pressfestival.ir ارسال کنند.

وی ادامه داد: این جشنواره با محوریت با محوریت گردشگری و مدیریت شهری برگزار می شود و اهداف این جشنواره اعم از ایجاد فضای رقابتی بین آثار مطبوعاتی و رسانه‌ای شمال کشور، معرفی پتانسیل های گردشگری، ساحلی، رسانه ای و مدیریت شهری هچیرود و شمال کشور، ارتقاء سطح کیفی خبر و اطلاع‌رسانی شمال کشور، ایجاد همگرایی بین رسانه‌های شمال کشور، معرفی رسانه‌های شمال بین شهروندان، معرفی جاذبه های گردشگری شمال کشور و معرفی مدیریت های شهری برتر در بخش گردشگری و ساحل  می باشد.

رئیس اداره مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران اذعان داشت: محورهای اصلی جشنواره مدیریت شهری و توسعه گردشگری شهرهای شمال، معرفی جاذبه های گردشگری شمال، آداب و رسوم شهرهای شمالی، شهرسازی مدرن همراه با نگاه جذب توریست در شهرهای شمالی و مدیریت گردشگری در شمال و بخش ویژه جشنواره نیز هچیرود، شهر فرصت ها می باشد.

وی گفت: خبرنگاران استانهای شمالی می توانند در بخش های گزارش، یادداشت /مقاله خبر، مصاحبه، عکس (تک عکس و گالری)، چند رسانه ای، تیتر و طراحی و صفحه آرایی آثار خود را ارسال کنند.

یزدانی ابراز داشت: هر متقاضی تنها می تواند در 3 بخش و در هر بخش 3 اثر را ارائه دهد که مجموعاً 9 اثر می باشد، در صورت ارسال آثار بیشتر، دبیرخانه جشنواره آثار دریافتی را به صورت تصادفی انتخاب و بقیه را حذف خواهد کرد.

وی تأکید کرد: آثاری در جشنواره شرکت داده می شود که در فاصله زمانی ابتدای فروردین 1402 لغایت 31 شهریور 1402 در یکی از نشریات سراسری ( دارای پروانه سرپرستی در استانهای شمالی )، نشریات استانی، خبرگزای ها و پایگاه خبری استان های شمالی که دارای مجوز از هیأت نظارت بر مطبوعات هستند منتشر شده باشد.

رئیس اداره مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران تأکید کرد : آثار جشنواره صرفاً از طریق سایت جشنواره  www.shomal.pressfestival.ir  پذیرش می شود و تمامی اخبار، فراخوان و همه اطلاعات مربوط به  دومین دوره جشنواره مطبوعات شمال در سایت فرق منتشر می شود.

وی گفت: اختتامیه جشنواره فوق آذر  1402 به میزانی شهر هچیرود برگزار می شود و داوری آثار توسط داوران معرفی شده از مرکز مطالعات رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه