English

فرمانده انتظامی نوشهر خبر داد؛

دستگیری سارقان به عنف در نوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری سارق به عنف با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان به عنف در نوشهر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ اکبر درویشی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر سرقت به عنف از گردشگران خارجی در یکی از محلات شهرستان نوشهر، تیمی ویژه از مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: در بررسی صحنه جرم و اظهارات شاکیان پرونده و بازبینی دوربین های مدار بسته که سه نفر با سر و صورت پوشیده با تهدید چاقو و ضرب و شتم و تهدید و حمله به افراد، کیف و گوشی تلفن و پول آنها را زورگیری و به سرعت از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی دقیق محل سرقت و سرنخ های موجود تحقیقات میدانی گسترده ای را از ساعات اولیه سرقت آغاز و در نهایت با سرنخ های بدست آمده به فردی 30 ساله مظنون، وی را تحت نظر و تعقیب قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی سرانجام محل سکونت متهم را شناسایی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر و بلافاصله پس از دستگیری 2 نفر از هم دستانش نیز به جرم خود اعتراف، اموال مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل شد.

سرهنگ درویشی خاطرنشان ساخت: متهمان پس از دستگیری جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شد از شهروندان خواست آموزش های پلیس در پیشگیری از انواع سرقت را جدی گرفته و هرگونه موارد مشکوک و مظنون را بلافاصله به پلیس 110 و کلانتری محل سکونت خود گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه