English

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی:

کشور با تعارف و شعار اداره نمی شود

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: کشور با تعارف و شعار اداره نمی شود و باید با یک رفتار عاقلانه در مدیریت دولتی بتوانیم با شفافیت مشکلات و چالش ها را مطرح کرده و برای حل آن راهکار ارائه کنیم.

کشور با تعارف و شعار اداره نمی شود

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،لطف الله سیاهکلی عضوکمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مشکلات واحدهای صنعتی استان از مجموعه شرکت ویتانا در شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کرد.

این مجموعه بزرگ تولید مواد غذایی که سالانه 22 هزار تن انواع بیسکویت کرم دار، روکش دار و مغز دار تولید می کند برای 500 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

در بازدید سیاهکلی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی از کارخانه ویتانا، محمدرضا فخرالدینی مدیرعامل شرکت و نادری مدیر کارخانه نیز حضور داشتند.

لطف الله سیاهکلی در نشست با مدیرعامل و مدیران شرکت صنعتی ویتانا اظهارداشت: امروز که به دلیل تحریم ها بخش تولید در کشور با چالش های متعددی روبروست و گاهی سوء مدیریت ها نیز به آن دامن می زند باید مدیران دولتی با رفع موانع دست و پاگیر، شرایط فعالیت تولیدکنندگان را تسهیل کنند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی 3

وی بیان کرد: کشور با تعارف و شعار اداره نمی شود و باید با یک رفتار عاقلانه در مدیریت دولتی بتوانیم با شفافیت مشکلات و چالش ها را مطرح کرده و برای حل آن راهکار ارائه کنیم.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور سرمایه گذاران بزرگی مانند مدیران ویتانا در قزوین یک فرصت ارزشمند برای ایجاد اشتغال است و همه مدیران دولتی باید با یک نگاه عقلانی برای رفع موانع تولید و تسهیل گری این افراد و شرکتها اقدام کنند.

سیاهکلی اظهارداشت: جای خوشحالی دارد که مدیران شرکت صنعتی ویتانا ضمن استثقرار در شهرک صنعتی کاسپین و ایجاد 500 شغل در فاز اول همچنان در صدد اجرای فازهای دو سه نیز هستند که باید کمک کنیم تا این طرحها نیز در استان به بهره برداری برسد و زمینه اشتغال بیشتری را در استان مهیا کند.

این نماینده مجلس اظهارداشت: هم در مجلس و هم در دولت بویژه وزارتخانه ها به پیشنهاد و دیدگاههای کارشناسی تولیدکنندگان و صاحب نظران نیازمندیم و هرگز نباید تصور شود یک وزیر یا نماینده همه مسائل را می داند و به ایده دیگران نیازی ندارد.

سیاهکلی بیان کرد: در کمیسیون صنایع به دیدگاهها و نظر مدیران واحدهای صنعتی بخش خصوصی که درگیر تولید هستند نیاز داریم و درخواست می کنیم هم چالش ها و هم راهکارها را به نمایندگان منتقل کنید تا در اصلاح و وضع قوانین و مقررات از آن ها استفاده کنیم و درست تصمیم بگیریم.

وی افزود: برگزاری نشست های تخصصی با تولیدکنندگان و صادرکنندگان می تواند مدیران را در تصمیم گیری اصولی راهنمایی کند لذا هر چقدر گفتگوهای مدیران دولتی و بخش خصوصی بیشتر شود می توان به گره گشایی از مشکلات امیدوار بود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی 2

سیاهکلی از مدیران اقتصادی بخش دولتی در استان خواست در بررسی مشکلات مطرح شده از سوی صاحبان صنعت با درایت و عقلانیت بیشتری رفتار کرده و نگاه تخصصی داشته باشند تا موانع سرمایه گذاری و تولید بسرعت برداشته شود.

در این نشست محمدرضا فخرالدینی مدیرعامل شرکت ویتانا گزارشی از وضعیت تولید و مشکلات پیش روی کارخانه برای اجرای طرح های فاز دو و سوم این مجموعه ارائه کرد و خواستار مساعدت وهمراهی نمایندگان و مدیذران استان برای تسیهل در امور شد.

سیاهکلی در ادامه از قسمت های مختلف خط تولید بیسکویت ویتانا بازدید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه