English

بازدید رئیس حوضه آبریز فلات مرکزی و شرقی کشور از سدهای در حال ساخت استان قزوی

رئیس حوضه آبریز فلات مرکزی و حوضه های شرقی کشور به همراه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین از مراحل اجرایی سد و شبکه آبیاری نهب، سد بالاخانلو و احداث راه جایگزین روستای شیزر بازدید بعمل آورد.

بازدید رئیس حوضه آبریز فلات مرکزی و شرقی کشور از سدهای در حال ساخت استان قزوی

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، علی پوراحمد رئیس حوضه آبریز فلات مرکزی و حوضه های شرقی کشور با حضور در محل کارگاه سد نهب و بالاخانلو از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات موجود در مسیر اجرایی این پروژه مهم استان قرار گرفت.

پوراحمد تصریح کرد: خوشبختانه همکاری مناسب عوامل کارفرما، مشاور و پیمانکار در کنار تعهد و تخصص آنها سبب شده تا شاهد کیفیت بسیار خوبی در زمینه اجرای پروژه های عمرانی در حوزه منابع آبی استان قزوین باشیم.

وی موضوع مربوط به اعتبارات و تخصیص به موقع منابع مالی را بزرگترین چالش پروژه های عمرانی در حوزه منابع آبی برشمرد و ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی های صورت گرفته بزودی شاهد گشایشی در این خصوص باشیم.

شایان ذکر است که سد نهب بر روی رودخانه خررود و با هدف بهبود آبیاری 36800 هکتار اراضی کشاورزی با پیشرفت فیزیکی 95% در حال اجرا است و همچنین سد بالاخانلو بر روی رودخانه حاجی عرب با هدف تامین آب شرب 5 شهر و 30روستای جنوب استان با پیشرفت فیزیکی 75% در حال اجرا می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه