English

مدیرکل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی:

توزیع۴۰ هزار تن نهاده دولتی بین دامداران خراسان رضوی

مدیرکل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی عنوان کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۴۰ هزار تن نهاده دولتی شامل ذرت، کنجاله سویا و جو بین دامداران و مرغداران استان توزیع شده است.

توزیع۴۰ هزار تن نهاده دولتی بین دامداران خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سعادت علی‌نیا مدیرکل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۴۰ هزار تن نهاده دولتی شامل ذرت، کنجاله سویا و جو بین دامداران و مرغداران استان توزیع شده است.

علی‌نیا در ادامه این خبر متذکر شد: علاوه بر این با توجه به خشکسالی بی سابقه امسال در خراسان رضوی ۶۰ هزارتن نهاده دامی شامل ذرت و جو به صورت مدت دار طی چهار ماه میان دامداران توزیع خواهد شد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی همچنین گفت: این سهمیه ویژه خشکسالی با هدف حمایت از دامداران تخصیص و انتقال آن به انبارهای استان پایان یافته است و ارزش این میزان نهاده ۷۲۶میلیارد تومان است و دامداران متقاضی باید به ادارات پشتیبانی دام هر شهرستان مراجعه کنند.

علی نیا خاطرنشان کرد: مقدار ۳۲ هزارتن نهاده دامی ذرت و جو به ارزش ۳۸۷میلیارد تومان نیز به اتحادیه کارخانه های خوراک دام استان برای تولید کنسانتره و توزیع دربین دامداران دام سبک و سنگین استان تخصیص داده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه