English

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هرمزگان عنوان کرد؛

اجرای دستورالعمل های مدیریت مصرف برق نباید تولید را با چالش مواجه کند

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان عنوان کرد: در سالی که رشد تولید نام گذاری شده و در این خصوص باید شرایط را بیش از گذشته تسهیل کرد دستورالعمل های مدیریت مصرف برق نباید تولیدکنندگان را با چالش مواجه کند.

اجرای دستورالعمل های مدیریت مصرف برق نباید تولید را با چالش مواجه کند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سید امیر امیری زاد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هرمزگان در این نشست مشترک که با حضور کارشناسان و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان هرمزگان انجام شد عنوان کرد: برنامه مدیریت مصرف برق برای شهرک های صنعتی باید به صورت یک برنامه پایدار اجرایی شود.

وی با اشاره به شرایط آب و هوایی استان هرمزگان تصریح کرد: باتوجه به اینکه در دیگر استان های کشور برنامه های متنوعی باتوجه به در نظر گرفتن عوامل مختلف و شرایط در حال اجراست از این رو باید شرایط اقلیمی و حتی نوع تولیدات استان را برای اجرای برخی از برنامه های مدیریت مصرف در نظر گرفت.

این مقام مسئول با اشاره به ارائه راهکارهای متنوع به تولیدکنندگان افزود: برنامه های مدیریت مصرف برق که امروز به عنوان یکی از موضوعات حیاتی کشور در فصل تابستان مطرح است باید با ارائه راهکارهای متناسب و با توجه به شرایط کاری شرکت های تولیدی تنظیم و ارائه شود تا تولیدکنندگان بتوانند برنامه های کاری خود را هماهنگ کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان با تاکید بر ایجاد توازن در مصرف و مدیریت آن گفت: قطعی و خاموشی نباید برای مدت زمان طولانی در شهرک ها و صنایع اتفاق بیفتد زیرا شرایط را برای تولیدکنندگان سخت و زیان آور میکند.

امیری زاد در پایان عنوان کرد: در راستای کاهش مصرف برق و جلوگیری از آسیب به تولیدکنندگان با ارائه راهکارها و برنامه های مختلف در همکاری با شرکت توزیع میتوان به گونه‌ای پیش رفت که تولید و چرخه اقتصاد با مشکل مواجه نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه