English

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران خبرداد؛

خسارت ۷۰۰ میلیارد تومانی در سرقت تجهیزات مخابراتی

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات تاکید کرد: در سال ۱۴۰۱ حدود ۷۰۰ میلیارد تومان خسارت به شبکه مخابرات و ارتباطات کشور وارد شده است و در برخی از موارد تا ۱۵ بار جبران خسارت شده است.

خسارت ۷۰۰ میلیارد تومانی در سرقت تجهیزات مخابراتی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا بیدخام درخصوص خبرهایی مبنی بر دزدی کابل های مخابرات از سطح شهر گفت: در چند سال اخیر سرقت و تخریب تجهیزات مخابراتی باعث خسارت های مالی و معنوی بسیار زیادی به شبکه مخابرات و ارتباطات کشور وارد کرده است. در این مورد مذاکرات و جلسات متعددی با نیروی محترم انتظامی داشتیم و علیرغم تلاش بسیار زیاد نیروی انتظامی متاسفانه تعداد این سرقت ها هر روز افزایش پیدا کرده است.

او با بیان اینکه ایمن سازی تجهیزات مخابراتی به طور جدی در حال انجام است، افزود: سرقت ها و تخریب های انجام شده باعث اختلال در ارتباطات مشترکین محترم و افزایش شکایات شده است.

قابل ذکر است عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات به تازگی درباره دزدی کابل‌ های مخابراتی توضیح داد: متاسفانه بخشی از مراجعات مردمی و تماس هایی که با شماره ۱۹۵ گرفته می‌ شوند مربوط به سرقت کابل‌ های مخابراتی است. زیرا مس ارزش و قیمت پیدا کرده است.

راهکار ما برای این مشکل زمینی کردن کابل‌ ها در روستاها و فیبر نوری است که ما در شهرها طرح فیبر نوری منازل کسب و کارها را دنبال می‌ کنیم که عملا این مشکل را به صورت ریشه‌ ای حل می‌ کند.

سرقت تجهیزات مخابراتی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه