English

گردش مالی طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان از مرز ۹ هزار میلیارد تومان فراتر رفت

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان علاوه بر ایجاد اشتغال برای ۳۵ هزار و ۶۱۰ نفر با گردش مالی بیش از ۹ هزار میلیارد تومان سبب رونق بخش تولید شده است.

گردش مالی طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان از مرز ۹ هزار میلیارد تومان فراتر رفت

به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان،عطاء اله اکبری اظهار داشت:  سبد متنوع از روش های تامین مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان در دست اجراست، ساخت آپارتمان ساخت مساکن یک یا ۲ طبقه حیاط دار و واگذاری زمین به مردم برای ساخت است تا خود خانه بسازند.

وی تاکید کرد: با توجه به وسعت سیستان و بلوچستان در تامین زمین جزو استان برتر کشور شدیم و پروژه ها با سرعت خوبی در حال پیشرفت است.

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان گفت: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، توسعه همه سو نگر پیش بینی شده است و برای تمام دستگاه های اجرایی وظایف محوله در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تعریف شده است بطوری که

 شرکت توزیع برق، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و سایر دستگاهها باید به خوبی زیر ساخت ها را مهیا کنند و کاستی ها جبران شود تا مردم اشتیاق اسکان پیدا کنند.

اکبری بیان کرد: همچنین بازآفرینی بافت های فرسوده شهری نیز در قالب طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان پیگیری می شود و دراین زمینه مشوق هایی نظیر پرداخت تسهیلات و صدور پروانه رایگان پیش بینی شده است.

وی گفت: در مجموع با استقبال شهروندان استان تاکنون ۲۰۸ هزار و ۲۵۹ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در استان اقدام به نام‌نویسی کرده‌اند که ۴۴ هزار و ۱۰ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان گفت اظهار داشت: همچنین تاکنون ۲۳ هزار و ۹۹۷ متقاضی نیز در سراسر سیستان و بلوچستان تاکنون اقدام به واریز وجه در طرح نهضت ملی مسکن کرده اند و ۲۱ هزار و ۸۴۷ متقاضی تخصیص به پروژه شده‌اند.

اکبری تصریح کرد: در مجموع ۲۷ هزار و ۱۳۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن در این استان سیستان و بلوچستان با پیشرفت فیزیکی ۶۷ درصد در حال ساخت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه