English

به علت فرونشست زمین؛

محور جنوب به شمال بزرگراه شهید آقابابایی مسدود است

به علت شکستگی در خط انتقال فاضلاب مسیر حدفاصل پل اطشاران تا پل تمدن در بزرگراه شهید آقابابایی مسدود است وشهروندان باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

محور جنوب به شمال بزرگراه شهید آقابابایی مسدود است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت:حادثه نشست زمین و ایجاد حفره در محور جنوب به شمال بزرگراه شهید آقابابایی، در پی ایجاد شکستگی در خط انتقال فاضلاب رخ داده است.

منصور شیشه‌فروش بیان کرد: نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان و پلیس راهور، جهت ایجاد محدودیت‌های ترافیکی، پیشگیری از خطرات احتمالی و ایمن کردن محیط، در محل حادثه حضور دارند.

وی افزود: اکیپ مدیریت بحران و تعمیرات شبکه شرکت آب و فاضلاب نیز برای بررسی ابعاد حادثه و بازسازی شبکه به محل اعزام شده‌اند.

این مقام مسئول ادامه داد: زیر خط لوله ۵۰۰ میلی‌متری انتقال فاضلاب اتوبان شهید آقابابایی که در عمق ۱۲ متری زمین بوده ریزش کرده و حفاری‌های لازم به منظور رسیدن به خط لوله و ایمن‌سازی محل حادثه در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با همکاری شهرداری و آتش‌نشانی و با محوریت شرکت آبفا و تیم فنی آن‌ها اقدامات اساسی در استحکام‌بخشی و رفع خطر از این محل در حال انجام است و امیدواریم با تقویت جبهه‌های کاری شاهد رفع مشکل و بازسازی آن باشیم.

فرونشست

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه