English

مسئول کانون خدمت رضوی شمس الشموس آران و بیدگل:

خادمیاران شمس الشموس ۶۰۱ نفر را در دهه کرامت اطعام کردند

خادمیاران کانون خدمت رضوی شمس الشموس آران و بیدگل همزمان با دهه کرامت و توزیع 601 وعده غذا و آش به مبلغ 6 میلیون و 250 هزار تومان سفره‌های مددجویان را متبرک به اطعام رضوی کردند.

خادمیاران شمس الشموس 601 نفر را در دهه کرامت اطعام  کردند

 مسئول کانون خدمت رضوی شمس الشموس آران و بیدگل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: خادمیاران ۱۸ بسته گوشت گوسفندی به وزن ۶ کیلوگرم و مبلغ 2 میلیون و 400 هزار تومان تهیه شده از سوی خیران این کانون به عنوان صدقه را بین مددجویان توزیع کردند.

عطیه مبینی افزود: همچنین خادمیار کانون شمس الشموس بسته ارزاق شامل بادام، آرد برنج، لوبیا، نخود، و پرک جو را به مبلغ 270 هزار تومان به یک خانواده مستمند دارای چهار فرزند خردسال اعطا کرد.

وی با اشاره به اجرای 21 برنامه فرهنگی و محرومیت‌زدایی کانون خدمت رضوی شمس الشموس آران و بیدگل با هزینه حدود 21 میلیون تومانی در دهه کرامت افزود: یاور رضوی این کانون نیز یک دستگاه لباسشویی تمام اتوماتیک مستعمل به مبلغ چهار میلیون تومان را به نام امام رئوف به یک خانواده مستمند دارای چهار فرزند خردسال اهدا کرد.

به گفته وی، خادمیاران و یاوران شمس الشموس در حوزه فعالیت‌های فرهنگی نیز با برگزاری محفل قرآنی در محل کانون، جشن «مثل معصومه» و برپایی پایگاه عفاف و حجاب، کتابخوانی و بازارچه 2 میلیون و 614 هزارتومان در دهه کرامت هزینه کردند.

مسئول کانون خدمت رضوی شمس الشموس آران و بیدگل با تاکید بر انجام فعالیت‌های خادمیاران در حوزه فرهنگ عفاف و حجاب یادآورشد: اهدای ملزومات حجاب( گیره روسری دست‌ساز یکی از خادمیاران) به دختران در مسجد حضرت ولی عصر (عج) و اهدای روسروی و ملزومات آن عدد به دختران شرکت کننده در پیاده‌روی شب میلاد امام رضا(ع) به مبلغ 250 هزار تومان توسط خادمیار از جمله این فعالیت‎ها است.

مبینی با بیان اینکه خادمیاران و یاوران کانون خدمت رضوی شمس الشموس آران و بیدگل در حوزه سلامت نیز طرح غربالگری فشار خون بانوان نمازگزار را توسط مراقبین سلامت درمانگاه مادر اجرا کردند اظهار کرد: آنها در کل در دهه کرامت و به نام امام مهربانی‌ها برای عیادت از یک دختر دارای بیماری اوتیسم و 2 بانوی بیمار، نقل وانتقال و همراهی بانوی بیمار مبتلا به پارکینسون به زیارت امامزاده محمد هلال بن علی(ع) و اهدای بسته کامل دستگاه قند همراه با ۴۰۰ تا لانست(سوزن) و ۱۷۵ کارت قند آن مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان هزینه کردند.

وی با اشاره به پرداخت مبلغ ۵۰۰ هزار تومان کمک هزینه سفر به مشهد توسط خیران به مناسبت ایام میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) به یک مددجو تصریح کرد: خیران و یاوران شمس الشموس طرح «آقا حساب کردند» را نیز با هزینه 2  میلیون و 900 هزار تومانی برای پرداخت کمک هزینه به سادات نیازمند، کمک به دیالیز بیمار سادات، بیمه پدر خانواده نیازمند و عیدی به ایتام اجرا کردند.

مسئول کانون خدمت رضوی شمس الشموس آران و بیدگل بیان داشت:شرکت در جشن روز دختر در پارک مهربانو، حضور در آیین غبار روبی قبور شهدای امامزاده هادی(ع)، شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه، شرکت در جشن دختران آفتاب با استقبال از کاروان زیر سایه خورشید مدرسه ابریشم چی و شرکت در پیاده‌روی خانوادگی از جمله برنامه‎های مشارکتی کانون شمس الشموس با کانون‌های تخصصی بانوان و خانواده و تعلیم و تربیت در دهه کرامت بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه