English

همزمان با دهه کرامت انجام شد؛

راه اندازی نخستین بازارچه دانشجویی در دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان

همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام نخستین بازارچه دانشجویی در سالن اندیشه دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان افتتاح گردید.

 راه اندازی نخستین بازارچه دانشجویی در دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مراسم افتتاحیه این بازارچه حمیدرضا تفویضی رئیس دانشکده گفت : یکی از برنامه های ما در دانشگاه واگذاری کارها به دانشجویان است و امروز افتتاح این بازارچه دانشجویی نیز در همین راستا می باشد .

وی با اشاره به حضور 700 دانشجو در خوابگاه افزود : این دانشجویان نماینده یک شهرستان می باشند و می توانند محصولات آن شهر را از تولید به مصرف در این بازارچه عرضه کنند . رئیس دانشکده گفت :  این اولین گام است و امیدواریم بستری باشد برای مشارکت بیشتر دانشجویان و انشاالله روزی شاهد راه اندازی بازارچه دانشجویی دائمی محصولات و خدمات در این دانشکده باشیم که هم به معیشت دانشجو کمک می کند و هم در روح و روان اجتماعی دانشجو اثرگذار است.

جواد باقری مسئول برگزاری این بازارچه هم در این مراسم گفت : در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است تصمیم گرفتیم قدمی در این زمینه برداریم و لذا با راه اندازی این بازارچه فرصتی فراهم شد تا دانشجویان محصولات و خدمات خود را عرضه کنند . وی گفت : در این بازارچه حدود 20 غرفه شرکت دارند و محصولات متنوعی را ارائه می نمایند .

گفتنی است؛ به درخواست رئیس دانشکده این بازارچه به دست دو نفر از دانشجویان سادات دانشکده افتتاح گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی