English

معاون وظیفه عمومی استان اصفهان اعلام کرد؛

نحوه استعلام کارت های پایان خدمت و معافیت سربازی

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان نحوه استعلام کارت های معافیت و پایان خدمت سربازی برای ارگان های دولتی، شرکت های خصوصی و ... را اعلام کرد.

نحوه استعلام کارت های پایان خدمت و معافیت سربازی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ مهرداد پناهپوریان با اشاره به هوشمند سازی صورت گرفته در معاونت وظیفه عمومی فراجا بیان داشت: براین اساس استعلام کارت های معافیت و پایان خدمت سربازی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی انجام می شود.

وی افزود: تمامی ارگان های دولتی ،شرکت های خصوصی و... می توانند برای استعلام کارت های معافیت و پایان خدمت سربازی از طریق دفاتر پلیس+10 اقدام کنند و پاسخ استعلام ها نیز پس از بررسی به نشانی متقاضیان ارسال می شود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان یاد آور شد: براساس ماده 63 مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی کسانی که به نحوی مشمولان غایب را در مؤسسات دولتی وغیر دولتی از قبیل کارخانه ها ، شرکت ها ، آموزشگاه ها ، کارگاه ها بنگاه ها، مغازه ها و تعمیرگاه ها به کارگیری نمایند توسط فراجا، وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارتخانه صنعت معدن و تجارت شناسایی به محاکم صالحه قضائی معرفی می شوند و مجازات این گونه افراد برای بار اول هزینه سالانه یک سرباز و برای بار دوم و بیشتر هزینه سالانه 3 سرباز است.

این مقام انتظامی تاکید کرد: همچنین ثبت نام مشمولان غایب در مراکز آموزشی خصوصی و آزاد برای ارائه آموزش به منزله به کارگیری مشمول غایب محسوب و مشمول مجازات های مندرج در ماده 63 مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی خواهد بود.

سرهنگ پناهپوریان خاطر نشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و کانال سازمان در پیام رسان های داخلی به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه